آغاز راهپیمایی روز قدس در خراسان‌شمالی
کد خبر: 3815937
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳

آغاز راهپیمایی روز قدس در خراسان‌شمالی

گروه سیاسی - راهپیمایی روز جهانی قدس در ۲۵ نقطه خراسان‌شمالی همزمان با سراسر کشور و با حضور گسترده مردم روزه‌دار استان آغاز شد.

آغاز راهپیمایی روز قدس در خراسان‌شمالی

حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی اظهار کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس در بجنورد مرکز استان امروز جمعه ۱۰ خردادماه ساعت ۱۱ از میدان شهید به سمت مصلی امام خمینی(ره) آغاز شده و سخنران این مراسم سردار یدالله جوانی، معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.
وی مسیر راهپیمایی در شهرستان شیروان را چهارراه دفاع مقدس تا مصلی و سخنران این مراسم را حجت‌الاسلام کوثری امام جمعه شیروان اعلام کرد.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی افزود: در شهرستان فاروج راهپیمایی از مسجد آل یاسین تا چهارراه رضوی و با سخنرانی حجت‌الاسلام نوروزی امام جمعه فاروج آغاز شده است.
وی با بیان اینکه مجتمع، ولی عصر (عج) تا مسجد اعظم، مسیر راهپیمایی در شهرستان اسفراین و سخنران این مراسم حجت‌الاسلام محمدیان امام جمعه اسفراین است، گفت: سخنران مراسم شهرستان جاجرم حجت الاسلام موسوی امام جمعه جاجرم و مسیر راهپیمایی در این شهرستان از پارک فلسطین، تا مصلی نماز جمعه است.
حجت‌الاسلام سالاری، مسیر راهپیمایی در شهرستان آشخانه را هم چهارراه شهرداری تا مسجد جامع با سخنرانی حجت الاسلام احمدزاده امام جمعه آشخانه و در شهرستان گرمه از میدان ارشاد تا مصلی و با سخنرانی حجت الاسلام تاتاری امام جمعه گرمه عنوان کرد.
به گفته رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی در راز و جرگلان نیز راهپیمایی روز قدس از میدان معلم تا مسجد جامع با سخنرانی حجت الاسلام نادعلی زاده امام جمعه راز در حال برگزاری است.
انتهای پیام

captcha