سیل ۱۱۹ میلیارد تومان به شبکه برق لرستان خسارت زد
کد خبر: 3816279
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰

سیل ۱۱۹ میلیارد تومان به شبکه برق لرستان خسارت زد

گروه اجتماعی ــ مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان به انعقاد قرارداد بازسازی شبکه برق مناطق سیل‌زده استان اشاره کرد و گفت: این تفاهم‌نامه در راستای بازسازی اساسی شبکه برق استان که در سیل اخیر ۱۱۹ میلیارد تومان آسیب دید، اجرا می‌شود.

سیل ۱۱۹ میلیارد تومان به شبکه برق لرستان خسارت زدبه گزارش ایکنا از لرستان، فریدون خودنیا، مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان، امروز شنبه، یازدهم خرداد در نشست امضای تفاهم‌نامه بازسازی شبکه برق پلدختر و معمولان با اشاره به اهداف این تفاهم‌نامه، اظهار کرد: هدف از این تفاهم‌نامه بازسازی اساسی شبکه برق استان به‌منظور پایداری شبکه برق و تاب‌آوری خدمات به مشترکان است.
وی با ذکر این مطلب که با توجه به این‌که زیرساخت برق از اهمیت خاصی در راستای تأمین دیگر زیرساخت‌ها مانند بهداشتی و امنیتی است، مهم‌ترین موضوع را بازسازی اساسی شبکه برق برشمرد و گفت: در این راستا شرکت توانیر به‌دنبال پیاده کردن یک طرح در استان‌های سیل‌زده مبنی‌بر حضور استان معین به‌منظور اجرای چند پروژه اساسی است تا زیرساخت‌های برق در صورت بروز چنین سیلی آسیب نبینند.
خودنیا در ادامه با اشاره به این‌که سیل فروردین‌ماه ۱۱۹ میلیارد تومان خسارت به زیرساخت‌های برق استان وارد شد، تصریح کرد: 480 کیلومتر پست فشار قوی و ضعیف تخریب و به ۱۱۰ پست هوایی و زمینی نیز خسارت وارد شد.
امضای تفاهم‌نامه بازسازی شبکه برق در مناطق سیل‌زده لرستان
تفاهم‌نامه بازسازی شبکه برق در مناطق سیل‌زده لرستان توسط معاون‌ هماهنگی توزیع شرکت توانیر و استاندار لرستان به امضا رسید.
غلامعلی رخشانی‌مهر، معاون‌ هماهنگی توزیع شرکت توانیر در این نشست با اشاره به این‌که این طرح در راستای پایداری شبکه برق استان اجرایی می‌شود تا شاهد افت ولتاژ در جریان‌هایی مانند سیل نباشیم، افزود: در این طرح با اجرای پروژه‌ها به شکلی عمل خواهیم کرد که شبکه‌ها را از مسیرهای تحت‌ تأثیر سیل انتقال دهیم.
وی با ذکر این مطلب که تلاش ما این است که پروژه‌ها تا پایان سال‌ جاری تکمیل شوند، تصریح کرد: امیدواریم‌ در پایان پروژه شاهد برق مطمئن و پایدار و کاهش افت ولتاژ احتمال در صورت بروز هرگونه سیل باشیم.
رخشانی‌مهر با اشاره به این‌که به فصل تابستان نزدیک‌ می‌شویم، گفت: در صورت مدیریت مصرف برق از سوی مشترکان و ذی‌نفعان شاهد خاموشی برق نخواهیم بود و تمام هدف ما رضایت مشترکان و رفع مشکلات مناطق سیل‌زده پلدختر و معمولان است.

انتهای پیام

captcha