مردم ایران تسلیم زورگویان نمی‌شوند
کد خبر: 3819246
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۷

مردم ایران تسلیم زورگویان نمی‌شوند

گروه سیاسی- امام جمعه بجنورد گفت: مردم به جمهوری اسلامی رأی داده و برای آن جنگیده‌اند و در این راه هزاران شهید داده‌اند تا تسلیم زورگویان نشویم.

مردم ایران تسلیم زورگویان نمی‌شوند

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، امام جمعه بجنورد امروز ۲۴ خرداد در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه بجنورد اظهارکرد: آمریکا و رئیس جمهور آن ترامپ این قدرت را ندارند که بر ساحت نظام اسلامی حتی خدشه‌ای وارد کنند.
وی گفت: مردم به جمهوری اسلامی رأی داده و برای آن جنگیده اند و در این راه هزاران شهید داده اند تا تسلیم زورگویان نشویم.
وی با اشاره به برخی از آیات قرآن، عنوان کرد: در قرآن آیه‌ای است که در آن گفته شده کافران حق ندارند بر سرنوشت مؤمنان تسلط پیدا کنند و در آیه دیگری نیز آمده است پیامبر و یاران او با مؤمنان مهریان و با دشمنان سرسخت و استوارند و این آیات نشان می‌دهد که موضع قاطع رهبری از دین و قرآن نشأت گرفته است. ولی فقیه در خراسان‌شمالی با اشاره به سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به خراسان‌شمالی، گفت: سفر مسئولان به استان برکات زیادی را به همراه دارد که باید استفاده درست کرد.
یعقوبی با بیان اینکه حضور مسئولان ارشد کشوری در استان سبب گشایش مشکلات و توسعه به همراه خواهد داشت، اظهار کرد: برگزاری جلسات با حضور سران قوا سبب می‌شود تا در جریان مشکلات و نیازهای استان قرار گیرند و در نهایت برای رفع مشکلات راهکار ارائه دهند.
نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی افزود: استاندار برای توسعه خراسان‌شمالی کمر همت خود را محکم بسته است و این رفت و آمدها و سفرها گام‌هایی رو به جلو خواهد بود.
امام جمعه بجنورد همچنین به مسئولان برگزاری جشن‌ها و برخی مراسم هشدار داد که گاهی به تقویم هم نگاهی داشته باشند و با بیان اینکه در این روزها که سالگرد تخریب بقاع متبرکه ائمه معصوم در بقیع است برگزاری برخی جشن‌ها که توأم با موسیقی است و ملت عزادارند درست نیست.
وی افزود: تذکر می‌دهیم به آن‌هایی که مکلف به برگزاری این مراسم هستند که از تقویم غافل نشوند و این ایامی که آقایان ساز و آواز و مطرب آوردند دل مردم خون بود که آثار حرم و رد پای دین و امامان را وهابیان از بقیع پاک کردند و اگر برنامه‌ای دارید با شأن اهل بیت مغایرت نداشته باشد.
انتهای پیام

captcha