برپایی ۳۲۲ کلاس آموزش عمومی قرآن کریم در خراسان‌شمالی
کد خبر: 3821805
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۷

برپایی ۳۲۲ کلاس آموزش عمومی قرآن کریم در خراسان‌شمالی

گروه فعالیت‌های قرآنی - مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی از برپایی ۳۲۲ کلاس آموزش عمومی قرآن کریم و برخورداری بیش از پنج هزار و ۳۰۰ نفر از این آموزش‌ها در استان خبرداد.

برپایی ۳۲۲ کلاس آموزش عمومی قرآن کریم در خراسان شمالی

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، حجت الاسلام علی خادمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، امروز، دوم تیرماه در نشست خبری اظهارکرد: طی سال گذشته توسط این سازمان ۳۲۲ کلاس آموزش عمومی قرآن کریم با برخورداری بیش از پنج هزارو ۳۰۰ نفر از این دوره‌ها برخوردار شده‌اند.
وی در رابطه با فعالیت‌های انجام شده در حوزه قرآنی، بیان کرد: با همراهی 193 تشکل قرآنی 322 کلاس آموزشی، 40 کلاس آموزشی تخصصی با 710 کارآموز و تربیت کادر متخصص که 323 نفر بوده اند، برگزار شده است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی اظهار کرد: 14 پایگاه اجتماعی و فرهنگی در استان افزوده شده است که در حاشیه شهرها کارهای مثبت زیادی را انجام می‌دهند.
خادمی با اشاره به اینکه چهار باب مدرسه صدرا در استان فعال است، اظهار کرد: در سال جاری پیش بینی می‌کنیم که تعداد این دانش آموزان به 500 نفر برسد و بتوانیم در آینده از ظرفیت این دانش آموزان در استان استفاده کنیم.
وی در ادامه به اقدامات تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی اشاره کرد و گفت: سال گذشته بیش از ۴ هزار مبلغ در مناطق مختلف این استان فعالیت دینی و فرهنگی انجام دادند.
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی بیان کرد: در حال حاضر ۴۰۰ امام جماعت در مساجد شهری و ۹۰ امام جماعت در دستگاه‌های اجرایی اقامه نماز را برعهده دارند.
خادمی عنوان کرد: همچنین ۱۶۱ روحانی در مناطق روستایی خراسان‌شمالی مستقر و تعدادی روحانی به صورت پاره وقت در مساجد حضور دارند.

انتهای پیام

captcha