آغاز به‌کار هسته محرومیت‌زدایی با هدف استفاده از ظرفیت نخبه‌ها
کد خبر: 3821832
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۳

آغاز به‌کار هسته محرومیت‌زدایی با هدف استفاده از ظرفیت نخبه‌ها

گروه اجتماعی ــ مدیرکل کمیته امداد خراسان‌شمالی از آغاز به کار هسته محرومیت‌زدایی با هدف توسعه تعاملات با مراکز دانشگاهی و پژوهشی استان برای گسترش همکاری‌های علمی در پیشبرد مأموریت‌های محوله این نهاد خبر داد.

آغاز به کار هسته محرومیت‌زدایی با هدف استفاده از ظرفیت نخبه‌ها

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، مجید الهی‌راد، مدیرکل کمیته امداد استان، امروز، سوم تیرماه در نشست با رؤسای دانشگاه‌ها، بهره‌گیری مؤثر از ظرفیت‌های علمی مراکز دانشگاهی، پژوهشی و دانش‌بنیان را از اهداف راه‌اندازی این هسته دانست و اظهار کرد: انجام اقدامات اجرایی محرومیت‌زدایی مبتنی بر تحقیقات و تصمیمات در هسته‌های تخصصی و همچنین نظام‌مند ساختن مطالعات و پژوهش‌های علمی در این حوزه، از جمله محورهای تشکیل هسته تخصصی محرومیت‌زدایی در این استان است.
وی افزود: سعی ما بر این است در این هسته از ظرفیت نخبگانی استان اعم از دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی، پارک‌های علم و فناوری، شرکت‌های دانش‌بنیان، مراکز رشد، استارتاپ‌ها با نگاه جهادی و داوطلبانه در راستای تحقق سیاست‌های محرومیت‌زدایی استفاده کنیم.
وی با ابراز امیدواری که برگزاری این هسته می‌تواند گامی مهم در راستای محرومیت‌زدایی هر چه بیشتر و حل مشکلات و کمبودها باشد، افزود: بهره‌گیری هدفمند از ایده‌های نو و یافته‌های علمی در پیشبرد مأموریت‌های کمیته امداد بسیار مهم است.
الهی‌راد لازمه خدمات‌رسانی مؤثر و کارآمد به مردم را بهره‌گیری هدفمند از ایده‌های نو، مجموعه‌های دانش‌بنیان و یافته‌های علمی عنوان کرد، گفت: با بهره‌گیری از ظرفیت‌های علمی اعضای هسته محرومیت‌زدایی در استان اقدامات اجرایی مؤثر مبتنی بر مطالعات و پژوهش‌های علمی در حوزه محرومیت‌زدایی انجام می‌شود.
انتهای پیام

captcha