احداث ۲۵۰ واحد مسکونی برای مددجویان سیل‌زده خراسان‌شمالی
کد خبر: 3822239
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱

احداث ۲۵۰ واحد مسکونی برای مددجویان سیل‌زده خراسان‌شمالی

گروه اجتماعی ــ مدیرکل کمیته امداد خراسان‌شمالی از احداث ۲۵۰ واحد مسکونی مددجویان سیل‌زده به همت بسیج سازندگی خبر داد.

احداث ۲۵۰ واحد مسکونی برای مددجویان سیل‌زده خراسان‌شمالی

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، مجید الهی‌راد، مدیرکل کمیته امداد استان خراسان‌شمالی، امروز، چهارم تیرماه در دیدار با مدیر حوزه‌های علمیه استان با تأکید بر ساخت منازل آسیب‌دیده مددجویان پیش از فصل سرما، افزود: طبق آخرین آمارها یک هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی مددجویان در بارندگی و سیل امسال به ‌طور کلی تخریب شد.
وی ادامه داد: در مجموع برای ۴۷۷ واحد مسکونی تاکنون پروانه ساختمانی صادر شده و ۱۹۰ مورد از این پرونده‌ها برای دریافت تسهیلات به بانک‌ها معرفی‌ شده‌ است.
وی با تقدیر از همکاری حوزه علمیه با کمیته امداد در قالب گروه‌های جهادی نیز، گفت: حضور جهادگران در عرصه کمک‌رسانی به خانوارهای آسیب‌دیده از سیل می‌تواند روند ساخت منازل مسکونی مناطق سیل‌زده را تسریع کند.
حجت‌الاسلام حجت سالاری‌مکی، مدیر حوزه‌های علمیه خراسان‌شمالی نیز در این دیدار با تأکید بر استفاده از ظرفیت اردوهای جهادی در مناطق محروم، اظهار کرد: ارائه خدمات فرهنگی، عمرانی و تعهد ساخت مسکن ازجمله برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در ایام تابستان برای خدمت‌رسانی به مددجویان کمیته امداد است.
وی همچنین از تعهد ساخت ۵۰ واحد مسکونی خسارت‌دیده از سیل از سوی گروه‌های جهادی استان خبر داد، گفت: هر مدرسه علمیه در استان متعهد ساخت پنج واحد مسکونی به ‌صورت جهادی در مناطق آسیب‌دیده از سیل می‌شود.
انتهای پیام

captcha