۱۹ پایگاه امداد و نجات در خراسان‌شمالی برپا می‌شود
کد خبر: 3822252
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵
در طرح تابستانی؛

۱۹ پایگاه امداد و نجات در خراسان‌شمالی برپا می‌شود

گروه اجتماعی ــ مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌شمالی گفت: با توجه به اینکه طرح امدادی هلال احمر، همزمان با آغاز سفر‌های تابستانی آغاز می‌شود بنابراین در ۱۹ پایگاه ثابت و سیار به مسافران خدمات‌دهی خواهد شد.

برپایی 19 پایگاه امداد و نجات در خراسان‌شمالی طی طرح تابستانی

محسن نجات، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی، اظهار کرد: برای ارائه خدمات امدادی و پیش بیمارستانی، 19 دستگاه آمبولانس، هفت دستگاه خودروی نجات، موتورآمبولانس و یک پایگاه هوایی در استان به صورت آماده‌باش در پایگاه‌های امداد و نجات بین شهری مستقر شده‌اند.

وی افزود: در تعطیلات تابستان، هفت هزار و 802 نفر روز در قالب تیم‌های امداد و نجات، امداد کوهستان و تیم واکنش سریع به مردم خدمات ارائه می‌شود.

نجات با اشاره به برپایی 19 پایگاه امداد و نجات در سطح محورهای استان، عنوان کرد: طرح تابستانه جمعیت هلال احمر با هدف ارائه خدمات امدادی به مسافران جاده‌ای در قالب اجرای عملیات جست و جو، نجات، آزادسازی، و انتقال مصدومان در حوادث احتمالی اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه در صورت هرگونه حوادث احتمالی با سامانه تلفنی 110 پلیس یا 112 هلال احمر تماس بگیرند، بیان کرد: طرح تابستانی هلال‌احمر تا اول مهر ادامه دارد.
انتهای پیام

captcha