برپایی مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر در بجنورد
کد خبر: 3822616
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲

برپایی مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر در بجنورد

گروه سیاست و اقتصاد ــ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی گفت: مراسم محوری گرامیداشت شهدای هفتم تیر در مرکز استان ساعت ۱۰ صبح پنجشنبه، ششم تیرماه در مسجد انقلاب برگزار می‌شود.

برپایی مراسم محوری «هفتم تیر» در مسجد انقلاب بجنورد

حجت‌الاسلام محمد سالاری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی، اظهار کرد: مراسم محوری گرامیداشت شهدای والامقام واقعه هفتم تیر در مرکز استان ساعت 10صبح، پنجشنبه، ششم تیرماه در مسجد انقلاب با حضور مردم، مسئولان و خانواده شهدا و ایثارگران برگزار می‌شود که آیت‌الله حسینی بوشهری، امام جمعه شهر قم در این مراسم به سخنرانی می‌پردازد.

وی ادامه داد: به مناسبت هفته بازخوانی حقوق بشر آمریکایی نمایشگاهی محتوایی در راستای ترسیم چهره واقعی آمریکا و جنابات استکبار حد فاصل میدان 17 شهریور و چهارراه مخابرات در بجنورد به نمایش گذاشته خواهد شد.

سالاری با اشاره به برگزاری ایستگاه‌های بصیرت‌افزایی و شورآفرینی در میدان شهید از نهادهای عضو خواست تا با ناحیه مقاومت بسیج همکاری شایسته‌ای را داشته باشند.

رئیس ستاد بازخوانی هفته حقوق بشر آمریکایی، عنوان کرد: امروز چشم مستضعفان و مظلومین عالم ، مردم تحت ظلم منطقه و جهان به ویژه مردم مظلوم یمن و بحرین و عربستان به انقلاب اسلامی دوخته شده و همه چشم امیدشان به سوی ایران اسلامی است.

وی با ستودن حرکت مقتدرانه سپاه، خاطرنشان کرد: مورد هدف قراردادن پهپاد آمریکایی در آب‌های نیلگون خلیج فارس پس از بیانات صریح و باصلابت رهبر معظم انقلاب در دیدارشان با مسئولان ژاپنی نشان از قدرت غیر قابل انکار ایران اسلامی است که یک بار دیگر جهان مبهوت این جسارت و صلابت مثال‌زدنی شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی تقابل امروز انقلاب اسلامی در مقابل نظام سلطه را پیکار تمام عیار بین تمامیت حق در مقابل تمامیت باطل عنوان کرد.
انتهای پیام

captcha