اعلام اسامی فیلم‌های منتخب جشنواره ملی فیلم روستا و عشایر خراسان‌‎شمالی
کد خبر: 3822625
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۲

اعلام اسامی فیلم‌های منتخب جشنواره ملی فیلم روستا و عشایر خراسان‌‎شمالی

گروه فرهنگی ــ سرپرست معاونت امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی، گفت: همزمان با برگزاری جشنواره ملی فیلم روستا و عشایر در این استان ٧١ فیلم منتخب در بخش‌های مستند، پویا نمایی، داستانی و ١٠٠ثانیه‌ای اکران خواهد شد.

اسامی فیلم‌های منتخب جشنواره ملی فیلم روستا و عشایر خراسان‌‎شمالی اعلام شد

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، ابوالحسن حیدری، سرپرست معاونت امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی امروز، پنجم تیرماه اظهار کرد: این فیلم‌ها از سوی مهران رحمانی، رضا غلامی‌مطلق، فرهاد سلیمانی، محمدتقی علی‌آبادی، محمدرضا علی‌آبادی، ابراهیم مسبوق و رضا خدادادی اعضای هیئت انتخاب جشنواره فیلم روستا و عشایر خراسان‌شمالی انتخاب شدند.
وی افزود: فیلم «کی کی» به کارگردانی سعید آقایی، «قارلاواج» به کارگردانی احسان کمالی «میراث پدری» به کارگردانی علی حیدری، «آبی نیست» به کارگردانی نوح امانی، «رهاب» به کارگردانی ایمان بدری رمضانی، «فیروزه» به کارگردانی روح‌الله علی آبادی، «دومان» به کارگردانی سیاوش فرهادی، «سوم شخص» به کارگردانی احسان توکلی و فیلم «راه ابریشم» به کارگردانی سجاد اسدی از جمله فیلم‌های منتخب جشنواره از خراسان‌شمالی در بخش‌های مستند و داستانی می‌باشند.
وی بیان کرد: فیلم «عزیز» به کارگردانی سید مهدی موسوی برزکی، «یونس» به کارگردانی سیامک سلیمانی، «فروزان» به کارگردانی میرعباس خسروی‌نژاد از تهران از جمله فیلم‌های منتخب در بخش داستانی به شمار می‌روند.
حیدری با بیان اینکه اسامی همه فیلم ها بر روی پورتال این اداره کل منتشر شده است، یادآورشد: جشنواره ملی فیلم روستا و عشایر به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی از ١٤ تا ١٧ تیرماه سال جاری برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

captcha