اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در گرمه
کد خبر: 3822632
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۴

اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در گرمه

گروه اجتماعی ــ فرمانده انتظامی شهرستان گرمه از اجرای طرح ارتقا‌ امنیت اجتماعی در نقاط آلوده و جرم‌خیز این شهرستان خبر داد.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در گرمه

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا پوربه، فرمانده انتظامی شهرستان گرمه، امروز، پنجم تیرماه اظهار کرد: در راستای برخورد با مخلان نظم و امنیت در تفرجگاه‌های سطح شهرستان طرح ارتقا‌ امنیت اجتماعی در تفرجگاه‌ها و پارک‌های سطح شهرستان « شقایق، شهید فهمیده و مجتمع تفریحی فدک» اجرا شد.
وی با بیان اینکه این طرح به مدت دو شب متوالی اجرا‌ شد، افزود: در این رابطه از تعداد پنج واحد صنفی که بصورت شبانه روزی مشغول به کار بودند بازدید و تذکرات لازم نیز ارائه شد.
پوربه ادامه داد: تعداد دو دستگاه موتورسیکلت نیز در اجرای این طرح به علت ایجاد مزاحمت وصدای ناهنجار توقیف و به پارکینگ انتقال داده شد.
فرمانده انتظامی شهرستان گرمه با اشاره به اینکه مأموران خدوم و خدمتگزار پلیس در راستای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهرستان موفقیت‌های چشمگیری را کسب کرده‌اند، گفت: حفاظت از جان و مال شهروندان و همچنین برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت به صورت جدی در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار دارد.
انتهای پیام

captcha