مصالحه ۹۰ درصد از پرونده‌های ارجاعی به دوایر مشاوره در خراسان‌شمالی
کد خبر: 3823162
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱

مصالحه ۹۰ درصد از پرونده‌های ارجاعی به دوایر مشاوره در خراسان‌شمالی

گروه اجتماعی ــ فرمانده انتظامی خراسان‌شمالی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تا‌کنون ۸۵۰ فقره پرونده به دوایر مشاوره و مددکاری کلانتری‌های سطح استان ارجاع شده است، گفت: از این تعداد ۷۶۷ مورد از پرونده‌ها به میزان ۹۰ درصد به مصالحه انجامیده است.

مصالحه 90 درصد از پرونده‌های ارجاعی به دوایر مشاوره درخراسان‌شمالی

سردارعلیرضا مظاهری، فرمانده انتظامی استان در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی، اظهار کرد: معاونت اجتماعی پلیس استان با توجه به شرح وظایف گسترده‌ای که دارد خوشبختانه در انجام ماموریت‌های محوله موفق عمل کرده است.
وی با اشاره به اینکه در معاونت اجتماعی حوزه‌های مختلف به ویژه بارگزاری اخبار و تهیه گزارشات مطالعاتی جزء استان‌های برتر بوده است، افزود: این روند همچنان با قدرت و با جدیت تمام در این معاونت پویا دنبال می‌شود.
وی یادآور شد: در مرکز مشاوره آرامش پلیس خراسان‌شمالی بیش از 931 مورد جلسه مشاوره روانشناختی برای مراجعه کنندگان برگزار شده است.
فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون 850 فقره پرونده به دوایر مشاوره و مددکاری کلانتری‌های سطح استان ارجاع شده است، گفت: از این تعداد 767 مورد از پرونده‌ها به میزان 90 درصد به مصالحه انجامیده است.
مظاهری با اشاره به فعالیت مرکز فوریت‌های پلیسی 197، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون سه هزار و 496 مورد تماس با این مرکز برقرار شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته یک درصد افزایش داشته است.
وی با اشاره به اینکه این مرکز به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به مردم و شهروندان است، خاطر نشان کرد: با توجه به تلاش شبانه روزی پلیس برای جلب رضایت مردم، خوشبختانه در حوزه انتقادها 147 درصد کاهش داشتیم.
مظاهری با اشاره به اینکه جلسات ارتباط مستقیم با شهروندان به صورت هر دو هفته یک بار در دفتر نظارت همگانی 197 برگزار می‌شود، افزود: خوشبختانه در بررسی‌های بعمل آمده میزان نارضایتی مردم از عملکرد پلیس 3.2 درصد کاهش داشته است.
انتهای پیام

captcha