طرح تابستانه کتاب در خراسان‌شمالی آغاز شد
کد خبر: 3825062
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹

طرح تابستانه کتاب در خراسان‌شمالی آغاز شد

گروه فرهنگی ــ معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی گفت: طرح تابستانه کتاب در استان با شعار «کتاب، همنشین، دلنشین» آغاز شد.

آغاز طرح تابستانه کتاب در خراسان‌شمالی

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، رضا رضایی، معاون فرهنگی و رسانه‌‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان‌شمالی، امروز، 16 تیرماه در جمع خبرنگاران با اشاره به طرح تابستانه کتاب اظهار کرد: در این طرح کتاب‌های عمومی با ٢٠ درصد تخفیف و کتاب‌های کودک و نوجوان با ٢٥ درصد تخفیف برای علاقه‌مندان در نظر گرفته شده، که علاقه‌مندان می‌توانند کتاب‌های مورد نیاز خود را از ٢٥ تیرماه تا ٣ مرداد‌ماه سال جاری از کتابفروشی‌ها خریداری کنند.

وی سقف خرید برای هر فرد یک میلیون ریال دانست، افزود: طرح تابستانه خرید کتاب به منظور ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و دسترسی آسان کتاب‌های مورد نیاز علاقه‌مندان در سراسر کشور اجرایی شده است.

رضایی اظهار کرد: طرح کتاب فروشی به وسعت ایران و طرح تابستانه کتاب از جمله طرح‌هایی بوده که خانه کتاب با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از طریق کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور از سال ١٣٩٤ به اجرا گذاشته و مورد استقبال مردم در استان نیز قرار گرفته است و شهروندان علاقه‌‌مند به بهره‌مندی از تخفیف خرید کتاب این طرح می‌توانند تا سوم مرداد ماه به کتاب‌فروشی‌ها مراجعه کنند.
انتهای پیام

captcha