دیدار مردمی با رئیس‌جمهور سبب تقویت نظام می‌شود
کد خبر: 3826463
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۱

دیدار مردمی با رئیس‌جمهور سبب تقویت نظام می‌شود

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه بجنورد گفت: حضور مردم در دیدار مردمی با رئیس جمهور موجب تقویت نظام اسلامی خواهد شد و مردم باید حمایت خود را از نظام اسلامی که شامل تمام مجموعه دولت می‌شود به دنیا نشان دهند.

استقبال از رئیس جمهور سبب تقویت نظام می‌شود

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، امام جمعه بجنورد، امروز ۲۱ تیرماه در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه بجنورد با اشاره به سفر رئیس جمهور به خراسان‌شمالی اظهارکرد: سفر هیات دولت با پیگیری استاندار خراسان‌شمالی هفته آینده ۲۳ تیرماه به استان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه این سفر میلیاردها تومان اعتبار برای استان خواهد داشت، خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های رئیس جمهوری دیدار با مردم استان در دومین شهر پرجمعیت خراسان‌شمالی، یعنی شهرستان شیروان است و مردم همه شهرستان‌های استان باید در این دیدار حضوری حداکثری داشته باشند.

امام جمعه بجنورد بیان کرد: در سفر دوم رئیس جمهور سند توسعه خراسان‌شمالی تصویب می‌شود و بودجه‌های خوبی در نظر گرفته شده و امیدوارم توسعه و جهش استان را شاهد باشیم.

یعقوبی ادامه داد: ضرورت دارد در این سفر زیرساخت‌های جاده بجنورد به گلستان، ریل گذاری قطار و بخش دوم فاز پتروشیمی مورد توجه قرار گیرد.

وی در رابطه با سفر رئیس جمهور به خراسان‌شمالی، بیان کرد: حضور مردم در دیدار مردمی با رئیس جمهور موجب تقویت نظام اسلامی خواهد شد و مردم باید حمایت خود را ازنظام اسلامی که شامل تمام مجموعه دولت می شود به دنیا نشان دهند

یعقوبی با اشاره به اینکه رضاشاه بعد از سفر به ترکیه گفت که باید ما هم غربی شویم، اظهار کرد: در تاریخ، به کشتارهای نامردانه مسجد گوهر شاد که مردم ایران به برخوردهای ظالمانه شاه در رابطه با کشف حجاب، شکایت کردند اشاره‌ای نشده است.

وی با تاکید براینکه این مسئله برای تاریخ ایران بسیار دردناک بوده است، عنوان کرد: تاریخ نویسان در رابطه با تعداد افرادی که با دستور شاه کشته شدند، چیزی ننوشته‌اند و این درحالی است که بسیاری از افراد در آن زمان را زنده و مرده به خاک سپردند.

امام جمعه بجنورد در رابطه با راهپیمایی بانوان با حجاب در سطح کشور، بیان کرد: بانوان با حجاب ایرانی با حضور در سطح شهر، از اعتقادات خود دفاع کردند و تاکید کردند که ما سبک زندگی اسلامی را قبول داریم و با سبک زندگی غربی مقابله خواهیم کرد.

وی با تاکید براینکه حجاب یک امر معروف است، عنوان کرد: هرچه به امر معروف توجه شود، منکرها کمتر می‌شود و هرچه حضور با حجاب‌ها نیز افزایش پیدا کند، بی حجابی به انزوا کشیده می‌شود و از صحنه خارج می‌شوند.

یعقوبی افزود: حضور خانم‌های باحجاب در این راهپیمایی باید گسترش پیدا کند و با شکوه تر از سال‌های گذشته برگزار شود تا دنیا بداند که حجاب برای ایرانیان همچنان از اهمیت بالایی برخوردار است.
با تاکید بر اینکه کنترل بازار با اقدام جهادی دولت ممکن می شود، اظهار کرد: گرانی و نوسانات قیمت ناشی از نبود کنترل و مدیریت است، بنابراین دولت وضعیت بازار را ساماندهی کند تا معیشت مردم تامین شود.

وی از آمریکا به عنوان یک دشمن خونخوار و خون آشام نام برد، گفت: این دشمن خون آشام ما را تحریم کرده است، نفت ما را توقیف می‌کند و با توجه به همین مشکلات دولت در این برهه گرفتاری‌هایی خاصی دارد و اداره کردن کشور در این شرایط پیچیده کار سختی است اما اگر مدیریت‌ها جهادی باشد از این پیچ تاریخی نیز عبور خواهیم کرد.

انتهای پیام

captcha