پیوند مردم با انقلاب اسلامی ناگسستنی است
کد خبر: 3826936
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳

پیوند مردم با انقلاب اسلامی ناگسستنی است

گروه سیاسی ــ استاندار خراسان‌شمالی گفت: پیوند بین مردم، نظام و انقلاب اسلامی ناگسستنی است که مردم این مهم را در استقبال باشکوه از رئیس جمهور به جهانیان نشان دادند.

پیوند مردم با انقلاب اسلامی ناگسستنی است

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، محمدعلی شجاعی، استاندار خراسان‌شمالی امروز، 23 تیرماه در دیدار مردمی رئیس جمهور با مردم استان در ورزشگاه شهدای کارگر شیروان با اشاره به اینکه حضور مردم در مراسم استقبال، پیوند ناگسستنی بین مردم، نظام و انقلاب اسلامی را به جهانیان نشان داد، اظهار کرد: مردم با این حضور پرشور نشان دادند که تا لحظه آخر در کنار دولت مردان ایستاده‌اند.
وی ادامه داد: مردم خراسان‌شمالی به نمایندگی از ملت ایران به استقبال رئیس جمهور آمدند تا پاسخ کوبنده‌ای به جهانیان و دشمنان دهند.
وی با بیان اینکه مردم مهم‌ترین سرمایه‌ در استان هستند، عنوان کرد: نگران بودیم که در استان سرعت پیشرفت کم بود و امیدواریم با توجه به مصوباتی که از طرف هیئت دولت برای استان در نظر گرفته شده، سرعت توسعه و پیشرفت افزایش یابد.
شجاعی یادآور شد: با حضور مردم، خراسان شمالی را تبدیل به کارگاه تلاش و سازندگی می‌کنیم تا راه توسعه و پیشرفت را بیش از پیش و با سرعتی مضاعف طی کنیم.
انتهای پیام

captcha