غبارروبی گلزار شهدای شهر اسفراین
کد خبر: 3827116
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۰
با حضور حسینعلی امیری انجام شد؛

غبارروبی گلزار شهدای شهر اسفراین

گروه اجتماعی ــ گلزار شهدای شهر اسفراین با حضور حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رئیس جمهور غبار‌روبی شد.

غبارروبی گلزار شهدای شهر اسفراین

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، امروز، 23 تیرماه، همزمان با سفر کاروان تدبیر امید به خراسان‌شمالی، حسینعلی امیری، معاون امور مجلس نهاد ریاست جمهوری، عصر امروز در بدو ورود به شهرستان اسفراین با حضور در گلزار شهدا با اهداء گل و نثار فاتحه‌ای به روح والای شهدا با آرمان‌های مقدس آنان تجدید میثاق کردند.
امیری در سفر به شهرستان اسفراین چند پروژه شامل واحد تولید آلیاژ کیمیای صبا، تصفیه خانه آبفای استان را افتتاح و فاز توسعه ای واحد تولیدی آذین فورج را کلنگ زنی کرد.
گفتنی است شرکت صنعتی فولاد آلیاژی کیمیای صبا که بزرگترین پروژه بخش خصوصی حوزه صنعت در خراسان‌شمالی بود، که درسفر سال ۹۴ هیات دولت به استان کنگ زنی شده و۱۲ملیارد دلارنیز در آن سرمایه گذاری شد که امروز با افتتاح فاز دیگرآن میزان تولید این واحد تولیدی ۳۹۰هزار تن شمش فولاد آلیاژی در سال است .
همچنین فاز توسعه‌ایی واحد تولیدی آذین فورج در زمینه تولید میلگرد آلیاژی نیز کلنگ زنی شد.
شرکت آذین فورج بزرگترین شرکت بخش خصوصی در خراسان‌شمالی و در شهرستان اسفراین در مجاورت مجتمع صنعتی این شهرواقع شده و ظرفیت تولید سالانه 9 هزارتن انواع قطعات صنعتی را دارا است .
گفتنی است پروژه ارتقاء تصفیه خانه فاضلاب اسفراین نیز که از مصوبات سفر قبلی رئیس جمهوربه استان بوده امروزافتتاح شد، که با بهره برداری از این طرح، ظرفیت تصفیه خانه فاضلاب شهری از هشت مترمکعب به ۱۶هزار مترمکعب در شبانه روز افزایش می‌یابد.
انتهای پیام

captcha