جشنواره تولیدات استان‌ها گامی برای تحقق عدالت رسانه‌ای است
کد خبر: 3835306
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۶

جشنواره تولیدات استان‌ها گامی برای تحقق عدالت رسانه‌ای است

گروه فرهنگی - معاون رئیس رسانه ملی گفت: تجلیل از مشاهیر و مفاخر، کمک به اعتلای گردشگری و توجه به مناطق مرزی و کمتر برخوردار را از موهبت‌های جشنواره تولیدات استان ها و گامی برای تحقق عدالت رسانه ای و تمرکز زدایی از پایتخت و تحقق «رسانه ملی متعلق به همه ایرانیان» است.

جشنواره تولیدات استان‌ها گامی برای تحقق عدالت رسانه‌ای است

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، علی دارابی، معاون رئیس رسانه ملی، عصر امروز، ۲۵ مرداد در آیین افتتاحیه جشنواره تولیدات مراکز صداوسیما با قدردانی از مردم مومن و خونگرم خراسان‌شمالی، همت مثال زدنی استاندار و نمایندگان مجلس و نماینده ولی فقیه در استان و همچنین رئیس ستاد مرکزی جشنواره بیست و دوم تولیدات استان‌ها و قدردانی ویژه از آقای رحمانی فضلی وزیر کشور، اظهارکرد: جشنواره، فرصتی بی بدیل برای معرفی بهتر ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان است و هفته فرهنگی هنری نیز در همین ایام، فرصتی برای ایجاد نشاط کودکان و نوجوانان این سرزمین ایجاد کرد.
وی تجلیل از مشاهیر و مفاخر، کمک به اعتلای گردشگری و توجه به مناطق مرزی و کمتر برخوردار را از موهبت‌های جشنواره تولیدات استان ها و گامی برای تحقق عدالت رسانه ای و تمرکز زدایی از پایتخت و تحقق 《رسانه ملی متعلق به همه ایرانیان》 عنوان کرد.
وی با اشاره به انتخابات اسفندماه مجلس و میان دوره‌ای مجلس خبرگان در برخی استان‌ها گفت: رسالت رسانه ملی، کمک ما به نهادهای اجرایی و نظارتی برای برگزاری انتخابات شکوهمند است.
هنرمندان رسانه؛ خط مقدم جنگ نرم
حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی هم با تبریک عید غدیر و دهه امامت و ولایت گفت: خراسان‌شمالی، باب الرضا و گنجینه معرفت ها است و حضور شما در این استان، مایه دلگرمی اصحاب رسانه و هنرمندان این دیار خواهد بود.
وی ابراز امیدواری کرد برگزاری این جشنواره، پیشرفت‌های چشمگیرتری نصیب استان و حوزه رسانه استان کند.
وی گفت: یکی از برکات این جشنواره، معرفی بهتر و شناسانده شدن استان و شخصیت جدید پیدا کردن آن است.
نماینده ولی فقیه در استان، رسالت رسانه ملی را جهاد کبیر و دفاع نرم توصیف کرد، گفت: ما باید با شناخت زمانه، خود را برای مواجهه با آنان در حوزه باورها و ارزش ها رفتارها، آماده کنیم. شما خط مقدم این جبهه اید و با هنرمندی خود می توانید نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کنید.
وی پیشنهاد کرد برای ماندگاری طعم شیرین جشنواره در ذائقه مردم استان و دیگر مناطق کشور، ۲۵ استانی که امسال با سیل مواجه نشدند، هر یک ۲۵واحد مسکونی برای مردم روستاهای آسیب دیده از سیل بسازند تا یادگاری از این جشنواره بماند.
در ادامه برنامه‌های این جشنواره، از خانواده‌های شهدای دوران دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شهید خبرنگار خراسان‌شمالی تجلیل شد.
انتهای پیام

captcha