اعزام ۴۴۰ مددجوی کمیته امداد خراسان‌شمالی به اردوی زیارتی
کد خبر: 3835471
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹

اعزام ۴۴۰ مددجوی کمیته امداد خراسان‌شمالی به اردوی زیارتی

گروه فرهنگی ــ مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از اعزام ۴۴۰ مددجوی تحت حمایت این نهاد به اردو‌های زیارتی و فرهنگی به مناسبت عید غدیر خبر داد.

اعزام ۴۴۰ مددجوی کمیته امداد خراسان‌شمالی به اردوی زیارتی به مناسبت عید غدیر

مجید الهی‌راد، مدیرکل کمیته امداد استان در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی، با اشاره به برنامه‌های متنوع این نهاد به مناسبت عید غدیر، افزود: این اردوها باهدف اهمیت واقعه غدیر در بین افراد تحت حمایت این نهاد هم ‌اکنون در حال برگزاری است.

الهی‌راد ادامه داد: تاکنون به همین مناسبت ۲۰۰ نفر از مادران و دختران و ۴۰ نفر از دانشجویان تحت حمایت این نهاد به اردوی زیارتی قم و مازندران اعزام ‌شده‌اند.

 وی با بیان اینکه یکی ازاهداف مهم کمیته امداد در حوزه فرهنگی، اعزام مددجویان به اماکن زیارتی به‌ منظور تقویت بنیه اعتقادی، معنوی، فرهنگی و ایجاد نشاط اجتماعی است، بیان کرد: ۲۰۰ نفر از مددجویان این استان نیز به مناسبت بزرگداشت عید غدیر به اردوهای داخل استانی اعزام می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌شمالی در ادامه سایر برنامه‌های دهه امامت و ولایت این نهاد را تشریح کرد، گفت: برگزاری جشن غدیر، محفل انس با قرآن، برگزاری نشست‌های معرفتی از سایر برنامه‌های مناسبتی این نهاد است.

الهی‌راد دیدار با مددجویان درقالب طرح مفتاح الجنه، تجلیل از کارکنان سادات را از دیگر برنامه‌های مناسبتی این نهاد برشمرد، یادآور شد: با اجرای برنامه‌های این نهاد اهداف و رسالت‌های غدیر بین اقشار مختلف تحت حمایت این نهاد ترویج می‌شود.
انتهای پیام

captcha