برپایی کاروان «شادی غدیر» در بجنورد
کد خبر: 3836132
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵

برپایی کاروان «شادی غدیر» در بجنورد

گروه فرهنگی - رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بجنورد گفت: برپایی کاروان «شادی غدیر» پایان بخش برنامه‌های فرهنگی دهه امامت و ولایت در این شهرستان خواهد بود.

برپایی کاروان «شادی غدیر» در شهرستان بجنوردحجت‌الاسلام ناصر هدایتی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی بجنورد در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی، با اشاره به برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی در دهه امامت و ولایت در این شهرستان، گفت: کاروان شادی غدیر همانند سال‌های گذشته ساعت 9 صبح فردا سه‌شنبه، 29 مرداد در بجنورد حرکت خود را از میدان شهید به سمت پارک شهر آغاز می‌کند که در روز عید سعید غدیر خم شاهد تجمع هزاران نفری مردم در مرکز استان خواهیم بود.

وی ادامه داد: اجرای برنامه‌های فرهنگی، اطعام‌ شرکت‌کنندگان در این جشن با پیش‌بینی حضور هشت هزار نفر، اهدای بیش از 100 جایزه نفیس به قید قرعه، مولودی‌خوانی توسط مداحان و ذاکران و برگزاری مسابقات فرهنگی و دینی از جمله برنامه‌های کاروان شادی در این روز است.

هدایتی با تأكید بر اینكه تبلیغ غدیر و پیام آن برای مسلمانان ضروری است، گفت: اگر عاشورایی اتفاق افتاد نتیجه فراموشی غدیر بود؛ بنابراین هر مقدار كه غدیر را برجسته كنیم، تكرار عاشورا كه در آن سر امام معصوم به بالای نیزه رفت، وجود نخواهد داشت.

وی با بیان بر اینكه باید پیام غدیر را شفاف‌سازی و روشنگری كنیم، گفت: امروز كتب فراوانی علیه شیعیان نوشته شده و احیا كردن غدیر می‌تواند برای نسل‌های جدید، روشنگری داشته باشد تا راه را گم نكنند.

انتهای پیام

captcha