توزیع ۷۵ هزار پاکت بین دانش‌آموزان خراسان‌شمالی
کد خبر: 3842423
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۴:۰۶
همزمان با جشن عاطفه‌ها انجام می‌شود؛

توزیع ۷۵ هزار پاکت بین دانش‌آموزان خراسان‌شمالی

گروه اجتماعی ــ مدیرکل کمیته امداد خراسان‌شمالی گفت: بیش از ۷۵ هزار پاکت مخصوص کمک‌های جشن عاطفه‌ها بین دانش‌آموزان مدارس این استان توزیع می‌شود.

توزیع 75 هزار پاکت بین دانش آموزان خراسان‌شمالی

مجید الهی‌راد، مدیرکل کمیته امداد استان در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی، با بیان اینکه شعار جشن نیکوکاری امسال «با رنگ مهر رویایی بسازیم» است، اظهار کرد: این جشن امسال در هفته دوم مهرماه در سطح مدارس برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال برای ترویج بیشتر فرهنگ انفاق و نیکوکاری در این استان جشن عاطفه‌ها، دو مرحله‌ای برگزار شد، گفت: برنامه اول تعامل با ادارات، نهادها، اصناف و خیریه‌ها خواهد بود که از ابتدای شهریور‌ماه امسال آغاز و تا اوایل مهر‌ماه ادامه دارد و برنامه دوم هم برگزاری جشن عاطفه‌ها در مدارس خواهد بود.

وی افزود: سال گذشته مردم نیکوکار خراسان‌شمالی در جشن عاطفه‌ها دو میلیارد و 500 میلیون تومان کمک کردند که امسال پیش‌بینی‌شده این کمک‌ها به بیش ازسه میلیارد تومان برسد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌شمالی به نقش جشن عاطفه‌ها در جلوگیری از ترک تحصیل دانش‌آموزان اشاره کرد و گفت: جشن‌های نیکوکاری و عاطفه‌ها که با هدف کمک‌های مردم نیکوکار به نیازمندان برگزار می‌شود هر ساله سبب رفع بسیاری از مشکلات دانش‌آموزان بی‌بضاعت این استان می‌شود.

الهی‌راد با تأکید بر اینکه تقویت حس نوع‌دوستی در جامعه، همکاری و هماهنگی تمام مسئولان را می‌طلبد، افزود: برگزاری جشن عاطفه‌ها حس نوع‌دوستی دانش‌آموزان را تقویت می‌کند.

وی به برگزار شدن جشن عاطفه‌ها به‌صورت باشکوه تأکید کرد و گفت: زنگ جشن عاطفه‌ها در 10 مهر‌ماه همزمان با سراسر کشور نواخته می‌شود.

انتهای پیام

captcha