ظرفیت سپاه را داشته‌های خود می‌دانیم
کد خبر: 3843330
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۶
استاندار خراسان‌شمالی؛

ظرفیت سپاه را داشته‌های خود می‌دانیم

گروه اجتماعی - استاندار خراسان‌شمالی گفت: هرگاه برنامه‌ای در سطح استان داشتیم ظرفیت سپاه را داشته‌های خود دانسته و همیشه ظرفیت سپاه و همچنین دیگر ارکان نظام در کنار ما بوده است و همیشه سعی کرده‌ایم در کنار هم که نعمتی بزرگ است در خدمت مردم باشیم.

ظرفیت سپاه را داشته‌های خود می‌دانیمبه گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، محمدعلی شجاعی، استاندار خراسان‌شمالی، امروز ۲۸ شهریور در آیین افتتاح 686 پروژه محرومیت زدایی استان که در روستای پیربز با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران برگزار ‌شد، اظهار کرد: مجموعه سپاه پاسداران نشان داده که سال به سال که از عمر این نظام می‌گذرد در واژگانی همچون دفاع از وطن و مرزها، شهادت، رشادت و آزادگی بیشتر معنا پیدا می‌کند.
وی واژگانی همچون اقتدار، سرفرازی و سربلندی در جهان را بهترین واژگان برای توصیف مجموعه سپاه پاسداران دانست، گفت: سپاه پاسداران با چنین واژگانی پرمعناتر می‌شود و دلیل آنهم وجود صداقت در نیروهای سپاه است.
شجاعی بیان کرد: در خراسان‌شمالی تلاش کرده‌ایم با همراهی،انسجام در مسیر نظام به گونه‌ای عمل کنیم تا بتوانیم برنامه‌های دولت را محقق کنیم.

وی افزود: تلاش می‌کنیم تا کوتاهی انجام نشود اما وقتی حضور آگاهانه توام با شعور مردم را در پیوستگی با مقام معظم رهبری و نظام می بینیم بازهم از خدمت به مردم عقب هستیم.
شجاعی اظهار کرد: برنامه‌های بسیاری برای توسعه روستاها داریم که امیدواریم در بخش زیرساخت‌ها جبران گذشته‌ها را داشته باشیم چون مردم شایسته زندگی بهتر هستند.
انتهای پیام

captcha