حذف نام شهدا از کوچه‌های بجنورد پیگیری می‌شود
کد خبر: 3843679
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳

حذف نام شهدا از کوچه‌های بجنورد پیگیری می‌شود

گروه فرهنگی - مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌شمالی گفت: در صورتی که از سر درب کوچه و چهارراهی نام شهیدی حذف شده باشد این مهم به طور جدی پیگیری می‌شود.

حذف نام شهدا از کوچه‌های بجنورد پیگیری می‌شود

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، سرهنگ احیاء محمد امیری، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان امروز ۳۰ شهریور در نشست خبری اظهارکرد: با توجه به اینکه حذف نام شهدا از سر درب کوچه‌ها را از طریق رسانه‌ها شنیده‌ام، اگر این مهم صحت داشته باشد قطعا به صورت جدی پیگیری خواهد شد.
وی با بیان اینکه این سازمان یکی از اعضای فعال شورای نامگذاری در مرکز استان است، گفت: اگر رسانه‌ها در کوچه و میدانی با این مهم مواجه شدند اطلاع دهند تا پیگیری کنیم.
وی با اشاره به اجرای سه هزار و ۵۰۰ برنامه در هفته دفاع مقدس، افزود: این تعداد برنامه شامل ۹۶ عنوان برنامه محوری خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه فردا همزمان با ۳۱ شهریور و اولین روز از هفته دفاع مقدس نیروهای مسلح در قالب رژه توانمندی و اقتدار خود را به نمایش می‌گذارند، گفت: هفته دفاع مقدس فرصت طلایی است تا دستاوردهای ۴۰ ساله نظام و انقلاب اسلامی را نشان داده و پیشرفت‌های دفاعی خود را در جهت بازدارندگی دشمنان ارائه دهیم.
وی با اشاره به اجرای تئاتر خیابانی در ایام بزرگداشت هفته دفاع مقدس، گفت: این تئاتر در با موضوع ایثارگران در بوستان ملی باباامان و گلزار شهدای گمنام به مدت چهارشب اجرا می‌شود.
امیری با بیان اینکه در این ایام همایش روحانیون اهل سنت در بخش جرگلان برپا می‌شود، یادآورشد: برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در سپاه پاسداران، همایش زنان در دفاع مقدس، پیاده روی عمومی، گلباران مزار شهدا و همایش تجلیل از سربازان و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان از مهمترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان است.
وی بیان کرد: پنج شنبه هفته جاری همایش پیشکسوتان دفاع مقدس با حضور سردار قربانی در بجنورد برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

captcha