راهیابی ۵ نفر از خراسان‌شمالی به مسابقات سراسری قرآن
کد خبر: 3843893
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱

راهیابی ۵ نفر از خراسان‌شمالی به مسابقات سراسری قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره امور قرآنی، اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌شمالی گفت: چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم به همت سازمان اوقاف و امور خیریه از ششم تا ۱۹ مهر در اصفهان برگزار می‌شود که پنج نفر از فعالان قرآنی استان به این مسابقات راه یافته‌اند.

آغاز چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن از ششم مهر

حجت‌الاسلام محمد صالحی‌نیا، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی، اظهار کرد: چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم به همت سازمان اوقاف و امور خیریه از ششم تا 19 مهر سال جاری با حضور ۸۳۰ نخبه قرآنی کشوردر اصفهان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این مسابقات در بخش برادران از ششم تا یازدهم مهر در ۸ رشته همخوانی، همسرایی، دعاخوانی، اذان، ترتیل، قرائت، حفظ کل، ۲۰ و ۱۰ جزء و در بخش خواهران از یازدهم تا نوزدهم مهرماه در ۷ رشته همخوانی، همسرایی، دعاخوانی، ترتیل، قرائت، حفظ کل، ۲۰ و ۱۰ جزء برگزار خواهد شد.

صالحی‌نیا افزود: برگزیدگان چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در رشته‌های حفظ کل و قرائت به سی و هفتمین مسابقات بین‌المللی قرآن کریم راه پیدا خواهند کرد.

وی یادآور شد: پنج نفر نیز از خراسان‌شمالی در بخش خواهران به این مرحله از مسابقات قرآن راه یافته‌اند که با دیگر برگزیدگان به رقابت می‌پردازند.
انتهای پیام

captcha