دلاورمردان دفاع مقدس با دست خالی ایستادگی کردند
کد خبر: 3843917
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸

دلاورمردان دفاع مقدس با دست خالی ایستادگی کردند

گروه سیاسی ــ استاندار خراسان‌شمالی گفت: رزمندگان غیور ایران اسلامی در دوران پر افتخار دفاع مقدس با دست خالی و به‌رغم همه نداشته‌ها همانند دژی محم در برابر دشمنان متجاوز ایستادگی کردند.

دلاورمردان دفاع مقدس با دست خالی در برابر متجاوزان ایستادگی کردند

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، محمدعلی شجاعی، استاندار خراسان‌شمالی درآیین رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، اظهارکرد: هفته دفاع مقدس را به دلاور مردانی که با رشادت، جانبازی، ایثار و از خودگذشتگی در صفحه تاریخ بشریت هشت سال به یاد ماندنی را رقم زدند تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: رزمندگان غیور ایران اسلامی در دوران پر افتخار دفاع مقدس با دست خالی و به رغم همه نداشته ها چون دژی محم در برابر دشمنان متجاوز ایستادگی کردند.

استاندار خراسان شمالی گفت: دفاع مقدس به ما نشان داد اگر تمامی جهان در برابر ما مسلح شوند اما ما می‌توانیم با توکل بر خدا، حرکت در مسیر اسلام، بهره‌مندی از درس‌های کربلا و عاشورا و با وحدت و انسجام در برابر دشمنان بایستیم و بدون در نظر گرفتن توان کمی و کیفی دشمن تنها با تکیه بر توان خود و صبر و استقامت می‌توانیم پیروز میدان باشیم.

وی افزود: هشت سال دفاع مقدس همچنین به دشمنان نشان داد ملت ایران همواره با قدرت پشت سر مقام معظم رهبری ایستاده‌اند و انقلاب اسلامی مسیر پرفروغ خود را ادامه می‌دهد و دشمنان نمی‌توانند خاک این مرز و بوم را تصرف و نقشه های خود را اجرا کنند.

شجاعی با بیان اینکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی به واسطه رشادت‌ها و پایمردی مردم از جنگ نظامی علیه ملت ایران ناامید شده‌اند، گفت: امروز آنان جنگ اقتصادی را علیه ما راه اندازی کرده‌اند و نگاه دشمن نگاه به نظام مقدس جمهوری اسلامی است و این یعنی دوباره وحدت یکپارچگی، ایثار و از خود گذشتگی کلید حل مشکلات و پیروزی در این جنگ خواهد.
انتهای پیام

captcha