ایكنا فارس رسانه برتر حوزه وقف شد
کد خبر: 3930453
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۳

ایكنا فارس رسانه برتر حوزه وقف شد

خبرگزاری ایکنا در همایش «یاوران وقف» که به‌ منظور تجلیل از واقفان، نیک‌اندیشان و اصحاب رسانه فعال در حوزه وقف برگزار شد، به‌ عنوان رسانه برتر در استان فارس معرفی شد.

جواد یزدانی، مدیر روابط عمومی اداره‌كل اوقاف و امور خیریه فارس، در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با بیان اینكه همزمان با دهه وقف، مراسم «یاوران وقف» در شیراز برگزار شد، اظهار کرد: این همایش همه ساله به ‌منظور تجلیل از واقفان، نیک‌اندیشان، خادمان بقاع متبركه و اصحاب رسانه فعال در حوزه وقف برگزار می‌شود.

وی افزود: در مراسم امسال كه عصر دیروز، 29 مهرماه، به ‌صورت ویدئوكنفرانس و سراسری با حضور مسئولان سازمان اوقاف و امور خیریه كشور برگزار شد، برترین‌های حوزه وقف استان فارس تجلیل شدند.

یزدانی با بیان اینكه خبرگزاری ایكنا مانند سال‌های گذشته، باز هم رسانه برتر حوزه وقف شد، گفت: ایكنا همواره همكاری‌های بسیار خوبی هم در حوزه اطلاع‌رسانی وقف و هم در حوزه قرآنی با سازمان اوقاف و امور خیریه دارد و همیشه بیشترین اخبار این سازمان بر روی خروجی ایكنا قرار می‌گیرد. به ویژه در حوزه قرآنی همكاری بسیار نزدیكی با اداره‌كل اوقاف فارس دارد و همیشه تمام اخبار این حوزه به‌ صورت كامل در این رسانه منعكس می‌شود.

وی در بخش پایانی سخنان خود یادآور شد: اصحاب رسانه در حقیقت یاوران وقف محسوب می‌شوند چرا كه با قلم خود می‌توانند مشوق و هدایت‌كننده اذهان عمومی به سمت امور خیر و عام‌المنفعه باشند.

انتهای پیام
captcha