نتایج دومین مسابقه کتابخوانی اشک‌ها و عبرت‌ها اعلام شد + اسامی
کد خبر: 3933135
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۶
حجت‌الاسلام ملانوری خبر داد:

نتایج دومین مسابقه کتابخوانی اشک‌ها و عبرت‌ها اعلام شد + اسامی

مدیرکل دفتر هماهنگی و ارتباطات معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد از اعلام نتایج دومین قرعه‌کشی مسابقه کتابخوانی اشک‌ها و عبرت‌ها خبر داد و گفت: بیش از هفت هزار نفر در دومین مسابقه اشک‌ها و عبرت‌های معاونت قرآن و عترت شرکت کردند.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین علی ملانوری، مدیرکل دفتر هماهنگی و ارتباطات معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد با اعلام نتایج قرعه‌کشی دومین مسابقه کتابخوانی اشک‌ها و عبرت‌ها، از استقبال خوب شرکت‌کنندکان در این مسابقه خبر داد.

وی گفت: این آزمون به صورت آنلاین از بیست‌وهشتم تا سی‌ام مهرماه سال جاری با شرکت بیش از هفت هزار نفر در دو بخش عمومی و اختصاصی صورت گرفت که از این تعداد ۵۴۰۵ نفر این آزمون را با موفقیت سپری کردند و در مجموع بیش از 70 درصد شرکت‌کنندگان حائز نمره قبولی در این مسابقه شدند.

ملانوری با اشاره به اعطای کمک هزینه سفر به عتبات عالیات به مبلغ پنج میلیون ریال به قید قرعه برای چهل نفر به همراه اعطای گواهینامه ضمن خدمت به میزان 16 ساعت برای همکاران شاغل در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: در این مسابقه 934 نفر توانستند نمره کامل را کسب کنند که قرعه‌کشی برای دریافت چهل جایزه پنج میلیون ریالی از بین این افراد انجام شد.

مدیرکل دفتر هماهنگی و ارتباطات، حضور شرکت‌کنندگان از استان‌های سراسر کشور را گامی بزرگ در این طرح خواند و گفت: بیشترین آمار شرکت‌کنندگان به ترتیب از استان‌های تهران، خراسان رضوی و اصفهان بود که امیدواریم در سال آینده با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شاهد حضور هرچه بیشتر علاقه‌مندان در این رویداد باشیم.

یادآور می‌شود؛ دومین دوره مسابقه کتابخوانی اشک‌ها و عبرت‌ها به همت معاونت قرآن و عترت با هدف آشنایی عموم مردم با بخشی از مفاهیم بلند نهضت حسینی به ویژه کارکنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانواده‌های آنان برگزار شد. 

نتایج دومین مسابقه کتابخوانی اشک و عبرت‌ها اعلام شد + اسامی

انتهای پیام
captcha