توزیع 2000 ماسک میان دانش‌آموزان ملایری
کد خبر: 3939850
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹

توزیع 2000 ماسک میان دانش‌آموزان ملایری

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش منطقه جوکار بیان کرد: در راستای طرح کمک‌های مؤمنانه، دو هزار عدد ماسک میان دانش‌آموزان مدارس ابتدایی توزیع شد.

توزیع 2000 ماسک در بین دانش‌آموزان ملایریبه گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی آموزش‌وپرورش منطقه جوکار، مهدی رضایی، معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش جوکار با اشاره به اقدامات مفید صورت گرفته در راستای اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی اصول بهداشتی در مدارس، گفت: علاوه ‌بر آموزش‌های عمومی همواره نکات بهداشتی پیشگیری از ابتلا به کرونا در مدارس به اولیای مدرسه و دانش‌آموزان ارائه می‌شود.

وی افزود: توزیع سبدهای معیشتی، بسته‌های تحصیلی و بهداشتی، کمک‌های مؤمنانه و توزیع ماسک و مواد ضدعفونی ازجمله اقدامات آموزش‌ و پرورش در مدارس در ایام شیوع کرونا بود.

رضایی به توزیع دو هزار عدد ماسک در این مرحله اشاره کرد و گفت: توزیع این ماسک‌ها به همت بسیج فرهنگیان و دانش‌آموزی منطقه و آموزش‌ و پرورش میان دانش‌آموزان مدارس ابتدایی صورت گرفته است.

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش جوکار یادآور شد: تا پایان سال تحصیلی جدید این کار خداپسندانه در چند مرحله در مدارس منطقه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha