یادواره شهدا در روستای حسین‌آباد ملایر برگزار شد
کد خبر: 3946016
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴

یادواره شهدا در روستای حسین‌آباد ملایر برگزار شد

یادواره شهدای روستای حسین‌آباد ملایر و گرامیداشت سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی در آموزشگاه پروین اعتصامی این روستا برگزار شد.

برگزاری یادواره شهدا در روستای حسین‌آباد ملایربه گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی آموزش‌وپرورش منطقه جوکار، یادواره شهدای روستای حسین‌آباد ملایر و گرامیداشت سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی، 16 دی‌ماه در آموزشگاه پروین اعتصامی این روستا برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمدرضا امیدی، امام‌جمعه شهر جوکار، در این آئین گفت: برگزاری یادواره شهدا آشنایی با طرز فکر شهدا است، اگر این فرهنگ نهادینه شود جامعه اسلامی به سعادت و کمال غایی می‌رسد.

امام‌جمعه شهر جوکار افزود: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و برگزاری یادواره‌ها خود یکی از راه‌های زنده نگه‌داشتن این فرهنگ ناب و انسان‌ساز است.

وی امنیت و اقتدار کشور را مرهون خون شهدای والامقام و تلاش و رشادت‌های ایثارگران دانست و گفت: اگر امروز ما در عرصه‌های مختلف با اقتدار و موفق هستیم ثمره خون شهدا است.

سرهنگ فتحی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس نیز در این مراسم نشر فرهنگ دفاع مقدس و ارائه الگوهای آن به نسل جدید را ضروری دانست و گفت: توسعه فرهنگ ایثار و برادری و تقویت روحیه انقلابی، ساده‌زیستی و آزادمنشی، مصون‌سازی جامعه اسلامی در برابر جنگ فرهنگی دشمنان، زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و ارائه الگوهای عملی و رفتاری و تبیین خط مشی و سبک زندگی شهدا از اهداف و راهبردهای برگزاری یادواره شهدا است.

وی اظهار کرد: الگوی مناسب برای جوان امروزی، حماسه‌سازان دفاع مقدس هستند که عزت و اقتدار ملی این سرزمین را در دوران هشت سال دفاع مقدس با جان‌فشانی خودشان و به فرماندهی امام عزیزمان به سند افتخار تاریخ ایران تبدیل کردند.

انتهای پیام
captcha