برگزاری دوره «تربیت‌ معلم قرآن» در روستاهای جوکار
کد خبر: 3948055
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲

برگزاری دوره «تربیت‌ معلم قرآن» در روستاهای جوکار

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر با بیان اینکه این نهاد برنامه‌های مختلف قرآنی را در دهه فجر امسال پیش‌بینی و برنامه‌ریزی کرده است، گفت: یک دوره تربیت‌ معلم قرآن کریم ویژه روستاهای شهر جوکار برگزار می‌شود.

برگزاری دوره تربیت‌معلم قرآن ویژه روستاهای جوکاربه گزارش ایکنا از همدان، حجت‌الاسلام روح‌الله نجفی، مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر، 27 دی‌ماه در نشست با بخشدار جوکار با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ قرآنی یک وظیفه دینی و ضرورت است، اظهار کرد: در حال حاضر علاوه بر فعالیت مؤسسات قرآنی خانه‌های قرآن روستایی نیز در روستاهای مختلف شهرستان فعالیت داشته و برنامه‌های قرآنی از سوی مربیان خانه‌های قرآنی برای علاقه‌مندان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اداره تبلیغات اسلامی ملایر برنامه‌های مختلف قرآنی را در دهه فجر امسال پیش‌بینی و برنامه‌ریزی کرده است، افزود: در ایام‌الله دهه فجر محافل انس با قرآن در روستاهای بخش جوکار برگزار می‌شود. همچنین قرار شد یک دوره تربیت‌ معلم قرآن کریم ویژه روستاهای این بخش برگزار شود.

حمیدرضا نوروزی، بخشدار جوکار نیز ضمن استقبال از فعالیت‌ها و برنامه‌های قرآن از همکاری اداره تبلیغات اسلامی ملایر در راستای اجرای برنامه‌های قرآنی در بخش جوکار تقدیر کرد و گفت: ما نیز آماده همکاری با اداره تبلیغات اسلامی ملایر برای برنامه‌ها و فعالیت‌های قرآنی در بخش جوکار هستیم.

یادآور می‌شود، مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر، امروز در سفر یک‌روزه خود به شهرستان جوکار از بخش‌های مختلف این شهرستان در حوزه فعالیت‌های دینی و قرآنی بازدید می‌کند.

انتهای پیام
captcha