آیت‌الله علیدوست داغدار شد + پیام‎‌های تسلیت
کد خبر: 3960868
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۰

آیت‌الله علیدوست داغدار شد + پیام‎‌های تسلیت

در پی ارتحال والد گرامی آیت‌الله ابوالقاسم علیدوست، استاد سطح خارج حوزه علمیه پیام‌های تسلیتی از سوی استادان حوزه صادر شد.

ارسال/// آیت‌الله علیدوست داغدار شد + پیام‎‌های تسلیتبه گزارش ایکنا، در پی ارتحال والد گرامی آیت‌الله ابوالقاسم علیدوست، استاد سطح خارج حوزه علمیه و عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی پیام‌های تسلیتی از سوی آیات علیرضا اعرافی، مدیر حوزه علمیه، علی اکبر رشاد، رئیس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و محسن فقیهی، استاد سطح خارج حوزه علمیه و آیت‌الله فاضل لنکرانی صادر شد.
 

تسلیت مدیر حوزه‌های علمیه به آیت‌الله علیدوست

 
آیت‌الله اعرافی در پیامی درگذشت پدر آیت‌الله علیدوست عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم را تسلیت گفت که متن آن به این شرح است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
 انا لله و انا الیه راجعون
 
جناب مستطاب آیت‌الله آقای علیدوست دامت برکاته
 
سلام علیکم
 
درگذشت والد ماجد مرحوم آقای حاج حسین علیدوست طاب ثراه را به جناب عالی و بازماندگان محترم تسلیت و تعزیت عرض کرده، علو درجات و روح و رضوان الهی را برای آن فقید سعید و شکیبایی و پاداش نیک الهی را برای جناب عالی و بازماندگان محترم از خداوند مهربان خواستارم.
 
علی رضا اعرافی
 
مدیر حوزه‌های علمیه
 
۱ فروردین ماه سال ۱۴۰۰

همچنین آیت‌الله رشاد در پیامی ارتحال والد ایشان را تسلیت گفت که متن این پیام به شرح زیر است

حضرت آیت الله ابوالقاسم علیدوست دام بقائه

عضو مکرم گروه فقه و حقوق پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی
 
بدین وسیله ارتحال والد گرامیتان را، به جناب عالی تسلیت عرض کرده، از بارگاه بلند باری برای خاندان سوگوارصبر و سلامت و برای آن فقید سعید، که دامان برکتآثارش فرزند فاضل و فرزانه‌ای همچون حضرت مستطاب عالی را پرورد، غفران الاهی و حشر با اولاءالاهی(ع) مسئلت می‌دارم. بی شک آن فقید در اجر خدمات علمی و معنوی گران و شایانی که ارائه می‌فرمایید سهیم است. ابقاکم الله و اسکنه فسیح جنانه
 
علی اکبررشاد
 
۱/ ۱/ ۱۴۰۰
 

پیام تسلیت آیت‌الله محسن فقیهی

 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
انا لله وانا الیه راجعون
 
جناب مستطاب حضرت آیت الله آقای حاج شیخ ابوالقاسم علیدوست دامت برکاته
 
خبر درگذشت والد ماجد حضرتعالی، مرحوم آقای حاج حسین علیدوست طاب ثراه باعث تاسف و تاثر گردید. مصیبت وارده را به جنابعالی و بازماندگان شریف تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال علو درجات را برای آن مرحوم و صبر و سلامتی برای جنابعالی و بازماندگان محترم مسألت دارم. ان شاءالله روح آن فقید سعید قرین رحمت الهی و محشور با اولیاء ابرار گردد.
 
محسن فقیهی
 
1400/1/1
 
پیام تسلیت آیت‌الله فاضل به شرح زیر است: 
آیت‌الله علیدوست داغدار شد + پیام‎‌های تسلیت
انتهای پیام
captcha