جلسه مشترک مدیرعامل اتحادیه قرآنی یزد با مدیرکل اوقاف استان تشکیل شد
کد خبر: 3994408
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۴

جلسه مشترک مدیرعامل اتحادیه قرآنی یزد با مدیرکل اوقاف استان تشکیل شد

جلسه مشترک مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآن و عترت یزد با مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد، با هدف واگذاری طرح‌های قرآنی به اتحادیه‌، تشکیل شد.

به گزارش ایکنا، جلسه مشترک حجت‌الاسلام والمسلمین حمیدرضا مطهریان، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت یزد با حجت‌الاسلام والمسلمین حسین زارع‌زاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد و سایر معاونان، امروز، 10 شهریورماه به منظور انعقاد تفاهم‌نامه همکاری باهدف واگذاری طرح‌های قرآنی به اتحادیه‌ها و استفاده از ظرفیت آنها، تشکیل شد.

این جلسه پیرو تفاهم‌نامه اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت با مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه بود تا در این راستا و طی تعامل مضاعف، تمامی طرح‌های قرآنی اداره اوقاف استان‌ها جهت اجرا به اتحادیه‌ها واگذار شود تا اتحادیه‌های استانی نیز جهت اجرا از ظرفیت مؤسسات قرآنی بهره‌مند شود.

از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه، ارائه گزارش از برگزاری دوره تربیت معلم حفظ قرآن کریم و بهره‌مندی مؤسسات از ظرفیت و پتانسیل بقاع متبرکه و امامزادگان بود.

محمد شایق، قائم‌مقام اتحادیه، حجج اسلام گندمی، معاون آموزشی اتحادیه، کرمی، معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف یزد و میرجلیلی، رئیس امور قرآنی اداره اوقاف استان حضور داشتند.

انتهای پیام
captcha