نشست تبیین برنامه‌های قرآنی آموزش و پرورش ملایر برگزار شد
کد خبر: 4019104
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶

نشست تبیین برنامه‌های قرآنی آموزش و پرورش ملایر برگزار شد

نشست تبیین برنامه‌های قرآنی آموزش و پرورش ملایر در دوران همه‌گیری کرونا برگزار شد.

نشست تبیین برنامه‌های قرآنی ملایربه گزارش ایکنا از همدان، عباس تجری، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش استان همدان، امروز، 16 آذرماه با حضور در دفتر مدیریت آموزش و پرورش ملایر به بحث و گفت‌وگو در خصوص فعالیت‌های مختلف حوزه قرآن و نماز پرداخت و هدف از این دیدار را تشریح و تبیین برنامه‌های پرورشی درحوزه قرآن، عترت و نماز در دوران همه‌گیری کرونا بیان کرد و گفت: قرآن و نماز سرلوحه فعالیت‌های این حوزه است و برنامه‌های بسیار جذاب و خلاقانه‌ای در سطح استان همدان برنامه‌ریزی شده و در حال اجراست.

وی با اشاره به برنامه‌ها و سیاست‌های ابلاغی این حوزه و کیفیت‌بخشی برنامه‌ها در فضای مجازی از زحمات حوزه معاونت پرورشی شهرستان ملایر تقدیر و بر توانمندسازی نیروی انسانی این حوزه جهت اجرای هرچه مطلوب‌تر برنامه‌ها تأکید کرد.

محمدرضا بشری، مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان ملایر نیز ضمن تقدیر از حضور رئیس اداره قرآن، عترت و نماز استان در شهرستان ملایر، بیان کرد: تقویت فعالیت‌های تربیتی به‌ویژه در بخش قرآن و نماز از اولویت‌هایی است که با جدیت در حوزه پرورشی دنبال می‌شود.

بشری ادامه داد: تغییر آموزش‌ها از حضوری به غیر حضوری و از فضای مدرسه به فضای مجازی کارهای تعلیمی و تربیتی را با دشواری مواجه کرد، اما نتوانست دستگاه تعلیم و تربیت را از مسیر دنبال کردن اهداف بلند و عمیق خود منحرف کند.

وی افزود: اهداف سند تحول بنیادین در هر شش ساحت، متناسب با شرایط فعلی برنامه‌ریزی و پیگیری می‌شوند که مباحث مربوط به قرآن، عترت و نماز نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

مدیر آموزش و پرورش ملایر در ادامه زحمات بی‌دریغ فرهنگیان ملایر در دوران همه‌گیری کرونا ارج نهاد و  گفت: با نظارت‌های صورت گرفته از فعالیت‌های مدارس در تمامی حیطه‌ها برنامه‌ها به‌طور مطلوب، با تلاش و زحمت دو چندان در حال انجام است.

یادآور می‌شود، پس از این نشست، دارالقرآن امام حسن مجتبی(ع) شهرستان از سوی عباس تجری مورد بازدید قرار گرفت. وی در این بازدید به همراه معاون پرورشی و تربیت بدنی شهرستان ملایر راهکارهای ارتقا کمی و کیفی فعالیت‌ها و البته چالش‌ها و موانع پیش روی دارالقرآن ملایر را بررسی کرد.

انتهای پیام
captcha