دعوت از جامعه قرآنی در جلسه اتحادیه یزد با استاندار
کد خبر: 4039416
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۱
شایق خبر داد:

دعوت از جامعه قرآنی در جلسه اتحادیه یزد با استاندار

قائم مقام اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان یزد با اشاره به حضور 170 نفر از جامعه قرآنی یزد در جلسه با استاندار، گفت: طی جلسه هیئت مدیره امروز مقرر شد تا نماینده‌ای به عنوان مدرسان و حافظان قرآن کریم به صورت مجزا در بخش بانوان و آقایان، نماینده‌ای به عنوان مؤسسات قرآنی در مناطق محروم، نماینده‌ای به عنوان مؤسسات قرآنی در شهرستان‌ها و نماینده‌ای از جامعه قاریان استان طی جلسه با استاندار به بیان پیشنهادات و انتقادات خود بپردازند.

هفدهمین جلسه هیئت مدیره اتحادیه قرآنی استان یزدمحمد شایق، قائم مقام اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: هفدهمین جلسه هیئت مدیره اتحادیه قرآنی استان یزد، امروز، 9اسفندماه با حضور اکثریت اعضا در دفتر تشکیل شد.

وی با اشاره به ارائه گزارش حجت‌الاسلام مطهریان، مدیرعامل اتحادیه از روند فعالیت‌های اتحادیه طی این ایام، درباره مصوبات این جلسه، افزود: مهمترین خروجی این جلسه درباره هماهنگی برنامه‌های دیدار و جلسه با استاندار بود تا بتوان با هماهنگی بهتر برنامه‌های سال 1401 اتحادیه را با حمایت‌های بیش از پیش استاندار، تقویت کنیم.

شایق با اشاره به اینکه مهدی تقوایی، مشاور استاندار به عنوان رابط جامعه قرآنی و اتحادیه با استاندار معین شده است و باید از طریق ایشان پیگیر برنامه‌ها بود، اضافه کرد: طی جلسه امروز هیئت مدیره، نمایندگانی برای بحث و تبادل نظر در زمینه‌ فعالیت‌های حوزه‌های مختلف قرآنی مشخص شدند چنانکه مقرر شد برای جلسه چهارشنبه، 11 اسفندماه نماینده‌ای به عنوان مدرسان و حافظان قرآن کریم به صورت مجزا در بخش بانوان و آقایان، نماینده‌ای به عنوان مؤسسات قرآنی در مناطق محروم، نماینده‌ای به عنوان مؤسسات قرآنی در شهرستان‌ها و نماینده‌ای از جامعه قاریان استان حضور داشته باشند و پیشنهادات و انتقادات خود را مطرح کنند.

وی با اشاره به حضور 170 نفر از جامعه قرآنی استان در این دیدار، ادامه داد: همچنین طی این جلسه حجت‌الاسلام مطهریان و حسین قادری به عنوان مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره اتحادیه حضور خواهند داشت.  

محمد شایق، حجت‌الاسلام حمیدرضا مطهریان، حسین قادری بغدادآباد، حجت‌الاسلام محمدکاظم صباغی‌فیروزآبادی، امیر میرجلیلی به عنوان اعضای اصلی هیئت‌مدیره دوره دوم هستند. همچنین محمدرضا حسینی‌بغدادآبادی، سعید ملکوتیان و طیبه نصیری‌زارچ به عنوان هیئت بازرسی اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان یزد هستند.

انتهای پیام
captcha