برپایی چهارمین نمایشگاه عکس «جوان» در سمنان
کد خبر: 4126034
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۶

برپایی چهارمین نمایشگاه عکس «جوان» در سمنان

چهارمین نمایشگاه عکس «جوان» به مناسبت میلاد حضرت علی‌اکبر(ع) و روز جوان در خانه جوانان استان سمنان برپا شد.

ارسالی// برپایی چهارمین نمایشگاه عکس «جوان» در سمنان

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان استان، حجت‌الاسلام‌ مرتضی مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان، صبح امروز، 14 اسفند، در آیین افتتاح چهارمین نمایشگاه عکس «جوان» که به مناسبت میلاد حضرت علی‌اکبر(ع) و روز جوان در خانه جوانان استان سمنان برگزار شد با اشاره به ظرفیت‌های متنوع جوانان استان سمنان افزود: مسئولان استان باید برای استعدادیابی جوانان برنامه ویژه‌ای پیش‌بینی کنند.

وی ادامه داد: دستگاه‌های متولی باید زمینه دریافت نظرات و ایده‌های جوانان را فراهم کنند که در این راستا معتقدم جوانان بسیار توانمند و مستعدی در استان حضور دارند که هنوز استعدادها و ظرفیت‌های آنها شناسایی نشده که پیگیری این موضوع می‌تواند به رفع مسائل استان نیز کمک کند.

مطیعی برنامه‌ریزی برای اشتغال و ازدواج جوانان را مهم‌ترین وظیفه حاکمیت در قبال نسل جوان برشمرد و افزود: امر ازدواج به‌ویژه در حوزه ازدواج‌های دانشجویی باید ساماندهی و تسهیل شود؛ که بر این اساس آمارهای موجود در کشور نشان از پایین بودن نرخ طلاق در ازدواج‌های دانشجویی را دارد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان سمنان با بیان اینکه باید به جوانان در سپردن مسؤولیت اعتماد کنیم، متذکر شد: تمام دستگاه‌های استان باید با اداره کل ورزش و جوانان برای پیشبرد برنامه‌های حوزه جوانان همکاری کنند.

وی افزود: رویه دفتر بنده تاکنون ارتباط فعال با جوانان، دانشجویان و دانش‌آموزان بوده که تأکید چندباره مقام معظم رهبری بر توجه به جوانان بوده و امیدوارم خداوند متعال توفیق عمل به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر استفاده از ظرفیت جوانان را به همگان عنایت فرماید.

یادآور می‌شود چهارمین نمایشگاه عکس «جوان» تا بیستم اسفندماه به‌جز روزهای تعطیل از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در نگارخانه جوان خانه جوانان سمنان واقع در بلوار ۱۷ شهریور، میزبان عموم شهروندان است.

انتهای پیام
captcha