۸ نفر از زندانیان کهگیلویه‌وبویراحمد آزاد شدند
کد خبر: 4157896
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵

۸ نفر از زندانیان کهگیلویه‌وبویراحمد آزاد شدند

مدیرعامل ستاد دیه کهگیلویه‌وبویراحمد از آزادی ۸ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد همزمان با ایام محرم در استان خبر داد.

آزادی پرندهبه گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، علی‌عباس فلاحتی‌مطلق، مدیرعامل ستاد دیه کهگیلویه‌وبویراحمد امروز، سوم مردادماه در آئین آزادسازی زندانیان استان، اظهار کرد: با تلاش ستاد دیه، مددکاران، کمک خیرین و نیکوکاران همزمان با ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) تعداد ۸ نفر از زندانیان محکومین مالی و جرایم غیرعمد آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

وی با بیان اینکه بدهی این زندانیان مبلغ ۴۳۰ میلیون تومان بود که مبلغ ۷۰ میلیون تومان آن با پیگیری کمیته صلح و سازش ستاد دیه به رضایت منجر شد، افزود: مابقی با پرداخت تسهیلات کم‌بهره و کمک‌های خیرین و نیکوکاران از زندان‌های استان آزاد شدند.

مدیرعامل ستاد دیه استان کهگیلویه‌وبویراحمد با بیان اینکه هم‌اکنون ۲۱۴ زندانی جرایم غیرعمد در زندان‌های استان منتظر مساعدت و کمک‌های خیرخواهانه خیرین و نیکوکاران هستند تا از زندان آزاد شوند، تصریح کرد: تمام تلاش ما، شورای‌های حل اختلاف مستقر در زندان‌ها و مددکاران این است تا با دعوت از شکات رضایت آنان کسب کنیم.

فلاحتی‌مطلق در پایان گفت: انصاف اینجاست که طلبکار نیز باید به حق خود برسد، بنابراین از همه نیکوکاران و خیرین می‌خواهیم تا در این ایام به نیت نذر سیدالشهدا جهت آزادسازی افراد بدهکار در زندان اهتمام بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام
captcha