معاون سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه شهدای آذربایجان غربی معارفه شد
کد خبر: 4167756
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴

معاون سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه شهدای آذربایجان غربی معارفه شد

معاون سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه شهدای آذربایجان غربی با حضور مسئولان طی آیینی معارفه شد.

سردار محمدحسین رجبی، فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سردار محمدحسین رجبی، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، امروز، 18 شهریور در آیین معارفه معاون سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه شهدای آذربایجان غربی که در سالن جلسات شهید باکری ستاد فرماندهی سپاه شهدای استان برگزار شد، گفت: مسجد بهترین بستر برای تربیت نسل جدید به شمار می‌رود.

وی اهتمام برای جذب و به کارگیری جوانان و نوجوانان همچنین استفاده از ظرفیت‌های محله‌ای و مسجدی در جهت تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب را توصیه کرد و گفت: بسیج به هیچ عنوان محدود به زمان و مکان نبوده و مخاطب خاصی ندارد بلکه همه جامعه را در برمی‌گیرد.

رجبی با بیان اینکه بدون‌ تردید بسیج اندیشه‌‌ای فرازمانی و فرامکانی همچنین تفکری سیال است، خاطرنشان کرد: بر همگان این موضوع ثابت شده است، که بسیج در هر زمان و به هر میدانی وارد شده است، پیشرفت، تعالی و رشد همه‌جانبه‌ای را رقم زده است، که دلیل آن مردمی بودن بسیج است.

وی بسیج را یک نیروی آماده و پا به کار توصیف کرد و گفت: با تمام توان در همه عرصه‌های اقتصادی، نظامی، سیاسی و فرهنگی مخلصانه و فقط برای کسب رضایت خداوند متعال و حمایت از قشر مستضعف جامعه اقدام می‌کند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: بسیج به صورت یکپارچه و متحد تحت فرمان امامین انقلاب بوده و همواره ثابت کرده است که در صحنه حاضر بوده و توطئه‌های دشمنان را یکی پس از دیگری خنثی می‌کند و زمینه را برای پیشرفت انقلاب اسلامی در همه عرصه‌ها فراهم می‌کند.

انتهای پیام
captcha