دقت نظر داوران در رعایت نکات فنی رقابت را فشرده کرده است
کد خبر: 4185140
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۲
محمدرضا پورزرگری:

دقت نظر داوران در رعایت نکات فنی رقابت را فشرده کرده است

داور بخش نغمات دینی مسابقات سراسری قرآن گفت: نخبگان هر رشته، در مرحله نهایی مسابقات کشوری قرآن حضور دارند و با توجه به دقت نظر داوران در رعایت نکات فنی، رقابت‌ها فشرده و تنگاتنگ شده است.

محمدرضا پورزرگریمحمدرضا پورزرگری، عضو هیئت داوران بخش نغمات دینی آقایان چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایکنا سطح مسابقات کشوری قرآن را مترقی خواند و گفت: در این سطح شاهد حضور نخبگان در هر یک از رشته‌ها هستیم.

وی ادامه داد: علاوه بر این، حساسیت بالایی نزد هیئت داوران وجود دارد و موشکافانه نکات ریز فنی و تکنیکی را در زمینه‌های مورد نظر با دقت فراوان دنبال می‌کنند و این موجب شده تا رقابت فشرده‌ای را در میان متسابقان اعم از قاریان، حافظان و مؤذنین و... شاهد باشیم.

این قاری پیشکسوت تصریح کرد: با در نظر گرفتن این عوامل مسابقات خوب و مطلوبی را شاهدیم و در هر رشته شاهد حضور افرادی هستیم که حرفی برای گفتن دارند. شروع این دوره با بخش نغمات دینی این مهم را به اثبات رساند که انتخاب برگزیدگان از میان منتخبان استانی برای هیئت داوران بسیار سخت است. 

پورزرگری در پایان گفت: آنچه که در این بخش شاهدیم نشان از میزان توانایی بالا و استعداد متسابقان در این بخش دارد، اما معیار سنجش و نکته‌سنجی داوران و ریزبینی آنها در رعایت موارد آئین‌نامه‌ای مسابقات است. امیدوارم هر یک از شرکت‌کنندگان با توجه به قابلیت‌ها و ظریفیت بالایی که دارند، نتیجه مطلوب سعی و تلاش خود را ببینند. 

یادآور می‌شود، روز نخست این دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف، امروز جمعه 10 آذر با اجرای گروه‌های همخوانی قرآن در بخش نغمات دینی آقایان به پایان می‌رسد.

انتهای پیام
captcha