تحقق مشارکت حداکثری مردم در انتخابات با رفع مشکلات اقتصادی
کد خبر: 4197965
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۹
نماینده ولی فقیه در ایلام بیان کرد:

تحقق مشارکت حداکثری مردم در انتخابات با رفع مشکلات اقتصادی

امام جمعه ایلام گفت: بهترین راهبرد برای حضور باشکوه و حماسی مردم در پای صندوق‌های رأی خدمت صادقانه، رفع مشکلات معیشتی مردم و تلاش برای توسعه و رونق اقتصادی است.

حجت الاسلام کریمی تبار، امام جمعه ایلامبه گزارش ایکنا از ایلام، حجت الاسلام و المسلمین الله نور کریمی‌تبار، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، امروز، ۱۵ بهمن ماه در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر با بیان اینکه امروز دشمن که در برابر توانمندی‌های جمهوری اسلامی در ضعیف‌ترین شرایط قرار گرفته است، اظهار کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات موجب عزت و اقتدار ملت و نظام اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه تشکیل یک مجلس قوی نقش مهمی در راستای ریل‌گذاری برای رفع گرانی، تورم و بیکاری در جامعه است، افزود: متناظر با نقش‌آفرینی مردم، مسئولان نیز با روحیه انقلابی، کار جهادی انجام دهند.

حجت‌الاسلام کریمی‌تبار با تأکید بر ضرورت توجه به انتخاب اصلح در انتخابات پیش‌رو، خاطر نشان کرد: تلاش‌هایی در دور یازدهم مجلس برای حل مشکلات مردم انجام گرفت اما کافی نبوده است، امروز لازم است که مردم پای کار بیایند، نماینده‌ای را انتخاب کنند که به فکر مردم و جوانان باشد و از ظرفیت‌های نامحدودی که خداوند در این کشور برای ما قرار داده، برای توسعه و ترقی کشور استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه بهترین راهبرد برای حضور باشکوه و حماسی مردم در پای صندوق‌های رأی خدمت صادقانه، رفع مشکلات معیشتی مردم و تلاش برای توسعه و رونق اقتصادی است، تصریح کرد: متناظر با نقش‌آفرینی مردم مسلمان ایران، مجاهدت و ایستادگی آنان، مدیران و کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز وظیفه دارند که پا به پای مردم پیش بیایند و خدمت صادقانه را سرلوحه کار خود قرار دهند.

انتهای پیام
captcha