۳۰۶ کاندیدای گلستانی مجلس شورای اسلامی تأیید صلاحیت شدند
کد خبر: 4199010
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۳

۳۰۶ کاندیدای گلستانی مجلس شورای اسلامی تأیید صلاحیت شدند

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری گلستان با بیان اینکه از 587 نفر کاندیدهای مجلس شورای اسلامی استان، 306 نفر تأیید صلاحیت شدند، گفت: اسامی نهایی تأیید صلاحیت‌شدگان، دوم اسفندماه سال جاری از طریق رسانه‌های معتبر اطلاع‌رسانی خواهد شد.

سیدعلی مهاجر، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستانبه گزارش ایکنا، به نقل از استانداری گلستان، سیدعلی مهاجر، معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری گلستان، 20 بهمن‌ماه در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت تأیید صلاحیت‌شدگان کاندیدهای مجلس شورای اسلامی در استان گفت: زمان آغاز تبلیغات برای انتخابات سوم اسفندماه سال جاری است.

وی با بیان اینکه از ۵۸۱ نفر ثبت‌نام شده نهایی در استان گلستان ۳۰۶ کاندید برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی تأیید صلاحیت شدند، اظهار کرد: 274 نفر از تأییدشدگان مرد و  مابقی زن هستند.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری گلستان تعداد تأییدشدگان را 53 درصد کل ثبت‌نام کنندگان برشمرد و افزود: در حوزه انتخابی رامیان و آزادشهر ۴۰ نفر، علی‌آبادکتول ۱۹ نفر، بندرترکمن، کردکوی، بندرگز و گمیشان ۴۳ نفر، گرگان و آق‌قلا ۱۰۷ نفر، گنبدکاووس ۳۷ نفر، مینودشت، کلاله، گالیکش و مراوه‌تپه ۷۰ نفر تأیید صلاحیت شدند.

وی با تأکید بر اینکه اسامی نهایی تأیید صلاحیت‌شدگان، دوم اسفندماه سال جاری از طریق رسانه‌های معتبر اطلاع‌رسانی خواهد شد، ادامه داد: داوطلبانی که در هیئت نظارت تأیید شده‌اند، اما توسط شورای نگهبان تأیید صلاحیت نشدند تا سه روز مهلت دارند اعتراض خود را در سامانه ثبت کنند.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری گلستان با بیان اینکه اسامی سه داوطلب تأیید شده برای انتخابات خبرگان رهبری در گلستان به خودشان اطلاع داده شده است، تصریح کرد: کاندیدهایی که متقاضی تغییر محل خود هستند به مدت سه روز مهلت دارند تا در این زمینه از طریق محل ثبت‌نام اقدام کنند.

مهاجر با اشاره به اینکه حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات امری مهم است، گفت: حضور باشکوه مردم بابصیرت و آگاه استان گلستان در پای صندوق‌های رأی جواب قاطعی بر دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی و مهر تأیید دیگری بر ولایت‌مداری ملت خواهد بود.

انتهای پیام
captcha