دشمن بداند اگر حماقتی کند سیلی محکمتری خواهد خورد
کد خبر: 4211252
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۵

دشمن بداند اگر حماقتی کند سیلی محکمتری خواهد خورد

امام جمعه ملایر با اشاره به تهدیدات دشمن مبنی بر پاسخ به ایران و جنگ علیه ما گفت: این تهدیدات هیچ واهمه‌ای برای ملت ایران ایجاد نخواهد کرد و دشمن بداند اگر حرکتی انجام دهد و حماقتی کند سیلی محکمتری خواهد خورد.

حجت‌‌الاسلام محمدعلی ارزنده، امام جمعه ملایربه گزارش ایکنا از همدان، حجت‌‌الاسلام محمدعلی ارزنده، امام جمعه ملایر، امروز جمعه 31 فروردین ماه در خطبه‌های عبادی، سیاسی نماز جمعه ملایر ضمن سفارش نمازگزاران به  تقوای الهی، اظهار کرد: انسانهای با تقوا به خاطر تقوایی که دارند اگر گناهی هم مرتکب شوند توبه کرده و خود را از وسوسه‌های شیطان دور می‌کنند.

وی با اشاره به ویژگی‌های متقین افزود: خداوند فرموده که مستحب است که انسان به جز ایام ماه رمضان در طول سال در پنجشنبه اول، چهارشنبه وسط و  پنج شنبه پایان ماه رمضان روزه بگیرید که ثواب بسیار زیادی دارد و ثواب آن روزه داری در طول سال است.

خطیب جمعه ملایر در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه همه ما باید کاری کنیم که مورد توجه و عنایت امام زمان(عج) قرار بگریم و جزو یاران امام عصر باشیم، تصریح کرد: امروز سید خراسانی زمان ما حضرت آیت الله خامنه‌ای به عنوان رهبری مقتدر و آگاه با عظمتی که دارد غوغایی در جهان راه انداخته و یکه تازی می‌کند و همه دوست و دشمن چشم به عظمت این رهبر دوخته است.

وی با استناد به فرمایشات مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز عید فطر مبنی بر تنبیه دشمن گفت: ایشان بعد از عملیات صادقی که جهان را متحیر کرد هنوز پیامی مخابره نکرده چرا که این تنها یک سیلی کوچک به دشمن بود و در حد پیام نبود و قدرت نمایی ایران هنوز به دنیا نشان داده نشده است.

ارزنده با بیان اینکه این وعده صادقی بود که به آن عمل شد و تمام سیاسیون و مردم جهان را متعجب کرد وهمه از این حرکت بزرگ به خود بالیدند، افزود: این عملیات عظیم و بزرگ در مقابل دشمنی که خود را مجهز به گنبد آهنین می‌دید و هرگز فکر نمی‌کرد که پایگاه‌هایی که از نظر خودشان امن‌ترین جای دنیا بود مورد اصابت قرار گیرد ستودنی است و باید ازهمه سبزپوشان سپاه و نیروهای نظامی کشور به خاطر این عملیات غرور آفرین تقدیر کرد.

وی با بیان اینکه اجرای عملیات وعده صادق محاسبات جهانی را در حوزههای مختلف اقتصادی وسیاسی و... به هم ریخت که صحبت درباره ابعاد این عملیات بسیار زیاد است، تصریح کرد: به جرات می‌توان گفت این یک عملیات پهبادی بی نظیر بود که حتی قدرتمندرین کشورهای جهان هم فکرش را نمی کردند که ایران بتواند از این فاصله اهداف را شناسایی واین عملیات را به موفقیت انجام دهد.

امام جمعه ملایر با تأکید بر اینکه امروز جوانان ما باید آگاه بوده و فریب رفضای رسانه‌ای دشمن را نخورند، افزود: قدرت موشکی ایران امروز بسیار بالاست و در دولت یازدهم و دوازدهم عده‌ای می‌خواستند جلوی پیشرفت و قدرت موشکی ایران را بگیرند که به اهداف خود دست نیافتند و این عملیات  نشان داد که قدرت موشکی ایران  بسیار بالاتر از کشورهایی که ادعا دارند است  و ایران تنها با یک حداقلی از توانش توانست از گنبد آهنین و حداکثر توان دشمن عبور کند.

وی ضمن تبریک 29 فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی به همه ارتشیان نظام جمهوری اسلامی، گفت: امروز ارتش ما مقتدر و با صلابت در جهان حرف برای گفتن دارد. 

ارزنده با اشاره به تهدیدات دشمن مبنی بر پاسخ به ایران و جنگ علیه ما گفت: این تهدیدات هیچ واهمه‌ای برای ملت ایران ایجاد نخواهد کرد و دشمن بداند اگر حرکتی انجام دهد و حماقتی کند سیلی محکمتری خواهد خورد. 

در ادامه بعد از نماز جمعه مردم مومن و خداجوی ملایر مسیر مصلی تا میدان امام حسین(ع) این شهر را در حمایت از مردم مظلوم غزه دفاع از وعده صادق ایران راهپیمایی کردند. مردم مومن و خداجوی ملایر مسیر مصلی تا میدان امام حسین(ع) این شهر را در حمایت از مردم مظلوم غزه  دفاع از وعده صادق ایران راهپیمایی کردند.

انتهای پیام
captcha