راه‌اندازی پویش حفظ «۳۰ فراز قرآنی» در خراسان‌شمالی
کد خبر: 4211370
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۶

راه‌اندازی پویش حفظ «۳۰ فراز قرآنی» در خراسان‌شمالی

اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی از راه‌اندازی پویش حفظ «۳۰ فراز قرآنی» با مشارکت یک هزار و ۲۵۹ نفر در استان خبر داد.

سید ناصر حسینی رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالیسید ناصر حسینی، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی اظهارکرد: با توجه به برپایی رویداد «زندگی با آیه‌ها» در سطح استان در رابطه با این مهم پویش حفظ 30 فراز قرآنی راه‌اندازی شد که بیش از یک‌هزار و 259 نفر در این مهم مشارکت داشتند.

وی با بیان اینکه حدود صد نشست توجیهی تبیینی مجموعه‌های مردمی و حاکمیتی قرآنی در سطح استان برپا شد، ادامه داد: 200 نفر از علاقه‌مندان به حفظ قرآن کریم در 30 نشست حلقه حفظ قرآن شرکت کردند.

حسینی با اشاره به راه‌اندازی مسابقه روزانه «زندگی با آیه‌ها»، یادآور شد: در مجموع در ۳۰ مسابقه برپا شده بیش از 21 هزار نفر مشارکت داشتند.

وی تصریح کرد: برای برپایی رویداد ملی «زندگی با آیه‌ها» از ظرفیت همه نهادها از جمله مبلغان، هیئت و تشکل‌های قرآنی و فرهنگی، روحانیون و حوز‌ه‌های علمیه، ائمه جماعات مساجد و ائمه جمعه، نهاد نمایندگی دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش برای تبلیغ و ترویج این طرح استفاده شد تا مردم بتوانند با آیات قرآن ارتباط بیشتری برقرار کنند و از آنها بهره‌مند شوند.

انتهای پیام
captcha