بیانیه سپاه حضرت ابوالفضل(ع) به‌مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران
کد خبر: 4211545
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۲

بیانیه سپاه حضرت ابوالفضل(ع) به‌مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران

سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در بیانیه‌ای به‌مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران اعلام کرد: سپاه در این سال‌ها علاوه بر نقش‌آفرینی در عرصه‌های مختلف ایران اسلامی؛ نقش غیرقابل کتمان در شکل‌گیری محور مقاومت داشته است.

بیانیه سپاه ابوالفضل(ع) لرستان به‌مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسدارانبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان، سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان به‌مناسبت دوم اردیبهشت ماه سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد.

«بسم الله الرحمن الرحیم

در آستانه فرا رسیدن دوم اردیبهشت ماه سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یاد بنیانگدار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) را گرامی می‌داریم که با بصیرت و دوراندیشی خویش شجره طیبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را بنیان نهاد.

اکنون پس از چهار دهه فعالیت این نهاد انقلابی، شاهد تاثیرگذاری بسیار زیاد سپاه در عرصه‌های مختلف هستیم که نشان داد امام راحل(ره) با تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌دنبال تحقق بخشیدن به آیه شریفه «وَ اَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ وَ مِن رِباطِ الخَیلِ تُرهِبونَ بِه عَدُوَّ اللهِ وَ عَدُوَّکُم»، تحت فرماندهی عالی ولی‌فقیه بودند.

سپاه پاسداران در این سال‌ها علاوه بر نقش‌آفرینی در عرصه‌های مختلف ایران اسلامی؛ نقش غیر قابل کتمان در شکل‌گیری محور مقاومت و مبارزه با ایادی ظلم و مستکبران دنیا داشته و نقطه قوت و پشتیبانی برای مستضعفان و آزادیخواهان سراسر عالم‌ بوده است.

این نقش بی‌بدیل این روزها که ایران اسلامی در تقابل مستقیم با رژیم کودک‌کش و وحشی صهیونیستی قرار دارد با تنبیه قاطعانه و افتخارآمیز این جرثومه فساد خود را بیش از پیش نشان داد که باعث حیرت و واهمه دشمنان و امیدواری دوستان خود شد.

سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان ضمن گرامیداشت این روز پیروزی جبهه مقاومت و مسلمانان سراسر عالم را بر ظالمان و مستکبران از خداوند متعال مسئلت دارد.»

انتهای پیام
captcha