برگزاری دوره‌های تربیت معلم و ارتقای طرح تلاوت «شباب‌ُالرضا»
کد خبر: 4211827
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۹

برگزاری دوره‌های تربیت معلم و ارتقای طرح تلاوت «شباب‌ُالرضا»

نخستین دوره‌ تربیت معلم و پنجمین دوره ارتقای طرح ملی تلاوت «شباب‌الرضا» با حضور قاریان جوان در اصفهان برگزار می‌شود.

برگزاری دوره‌های تربیت معلم و ارتقای طرح تلاوت «شباب‌الرضا»به گزارش ایکنا، 50 نفر از نخبگان ورودی سال‌های نخست طرح ملی تلاوت «شباب‌الرضا» از هفت استان برای گذراندن دوره‌های تربیت معلم قرآن فراخوانده شده‌اند.
  
این نخبگان قرآنی با سن 18 سال به بالا به مدت پنج روز به اصفهان اعزام می‌شوند و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است با طی کردن این دوره‌ها، به منظور تدریس در دوره‌های آموزش طرح ملی تلاوت و ارتقای قاریان جوان، آماده شوند.
 
بنا به گفته حسین مقدم‌کیا؛ دبیر طرح ملی تلاوت «شباب‌الرضا» در این دوره‌های آموزشی دروسی همچون فنون تدریس، آشنایی با روانشناسی تدریس، سواد رسانه، نرم‌افزارهای تولید محتوای مجازی طرح ملی تلاوت و همچنین نحوه تدریس و کتاب‌ها و محتوای آموزشی این طرح آموزش داده می‌شود.
 
مقدم‌کیا همچنین با اشاره به برگزاری دوره «اقراء» برای قاریان جوان طرح ملی تلاوت «شباب‌الرضا» گفت: این دوره با حضور مهدی حسنی، از اساتید قرآنی برگزار و در پایان این دوره، مدرک اقراء به شرکت‌کنندگان اعطا می‌شود.
 
ارسالی///برگزاری دوره‌های تربیت معلم و ارتقای طرح تلاوت «شباب‌الرضا»
وی در پایان افزود: برای همکاری این 50 نفر با طرح ملی تلاوت «شباب‌الرضا»، برنامه‌ریزی گسترده‌ای صورت گرفته است که به زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد.
 
یادآور می‌شود، صنعت برق استان اصفهان از 11 تا 15 اردیبهشت میزبان این 50 قاری نخبه طرح ملی «تلاوت» برای گذراندن این دوره‌ها خواهد بود.

نشست خبری دوره تربیت معلم و ارتقای طرح ملی تلاوت

 
 
انتهای پیام
captcha