استقامت مردم سنندج برای آزادسازی شهر از دست ضدانقلاب برای همگان تبیین شود
کد خبر: 4212434
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۰

استقامت مردم سنندج برای آزادسازی شهر از دست ضدانقلاب برای همگان تبیین شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان هدف از برگزاری همایش آزادسازی سنندج را انتقال حقایق مکتوب آن دوران ذکر کرد و گفت: روایت استقامت و رشادت‌های مردم سنندج برای آزادسازی این شهر از دست ضد انقلاب باید تدوین و تبیین شود

نشست هماهنگی برگزاری همایش آزادسازی روز سنندج

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، مهدی رمضانی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در نشست هماهنگی برگزاری همایش آزادسازی روز سنندج که شامگاه گذشته، ۶ اردیبهشت در محل سالن شهدای گمنام استانداری برگزارشد، گفت: روایت استقامت و رشادت‌های مردم سنندج برای آزادسازی شهر سنندج از دست ضد انقلاب باید تدوین و تبیین شود.

وی هدف از برگزاری همایش «آزادسازی سنندج» را مقابله با روایت‌سازی جعلی ضد انقلاب بیان کرد و افزود: حقایق مستند از مردم دریغ شده است و باید روایت صحیح و نافذ را به عموم مردم سنندج منتقل کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان بیان کرد: تلاش ما این است که همایشی غنی از روایت‌های صحیح برگزار شود چراکه واقعا مردم کردستان مردمانی با بالاترین سطح شعور سیاسی هستند.

وی با بیان اینکه برای برگزاری بهتر این همایش از ظرفیت آموزش‌و‌پرورش، دانشگاه‌ها و اعضای هیئت علمی استفاده شود، اظهار کرد: طبق هماهنگی‌های بعمل آمده،  بخشی از همایش شامل روایت‌گری پیشمرگ‌های مسلمان به عنوان اسناد زنده و ناطق خواهد بود.

رمضانی با اشاره به اینکه ذکر خاطرات و فداکاری‌های این عزیزان هر سال باید به مردم یادآوری شود، گفت: این همایش در ابعاد استانی و ملی بازتاب خواهد داشت لذا با بهترین کیفیت باید برگزار شود.

یادآور می‌شود؛ همایش روز آزادسازی سنندج با حضور جمعی از مردم و مسئولان استان بیستم اردیبهشت ماه در سنندج برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha