نشست «راهکارهای تقویت فرهنگ نماز» در دانشگاه لرستان برگزار شد + عکس
کد خبر: 4212540
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۳

نشست «راهکارهای تقویت فرهنگ نماز» در دانشگاه لرستان برگزار شد + عکس

نشست مشترک نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه لرستان و رئیس و معاونان این دانشگاه با موضوع «راهکارهای تقویت و تعمیق فرهنگ نماز» در دانشگاه لرستان برگزار شد.

نشست «راهکارهای تقویت فرهنگ نماز» در دانشگاه لرستانبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه لرستان، نشست مشترک نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه لرستان و رئیس و معاونان این دانشگاه با موضوع راهکارهای تقویت و تعمیق فرهنگ نماز برگزار شد.

این نشست با رویکرد آسیب‌شناسی راهکارهای فعلی و تلاش برای ارائه راهکارهای جدید، امروز، هشتم اردیبهشت‌ماه در دفتر مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان برگزار شد.

در این نشست، علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان و حجت‌الاسلام مجید مؤیدی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان، درباره راهکارهای تقویت فرهنگ نماز در سطح دانشگاه، بحث و تبادل‌نظر کردند و ایرادات برخی روش‌های فعلی، گفته شد و قرار شد این ایرادات رفع شود.

سعید محمدزاده، معاون پشتیبانی دانشگاه لرستان، محمد حیاتی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، علی میر، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان و مهدی شاهین، معاون دانشجویی دانشگاه لرستان نیز حضور داشتند و پیشنهادات خویش را ارائه کردند.

در این نشست درباره راهکارهای تجهیز هرچه بهتر و بیشتر نمازخانه‌های مختلف دانشگاه لرستان نیز گفت‌وگو شد.همچنین درباره این موضوع که برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی با محوریت افزایش مشارکت دانشجویان، تقویت، به‌روزرسانی و اجرا شود، بحث شد.

انتهای پیام
captcha