نقش «یوسف پیامبر» در افزایش دینداری مردم تاجیکستان
کد خبر: 3651796
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲

نقش «یوسف پیامبر» در افزایش دینداری مردم تاجیکستان

گروه شبکه اجتماعی: پخش سریال «یوسف پیامبر» در تاجیکستان دینداری را در مردم این کشور تقویت کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، فرهاد فلاح یکی از طلبه‌های ایرانی که در عرصه بین‌المللی فعالیت دارد، امروز در صفحه اجتماعی خود منتشر کرد؛ امروز یک اهل سنت تاجیکستانی به من می‌گفت: پخش سریال «یوسف پیامبر» در تاجیکستان دینداری را در مردم کشورمان تقویت کرد. برخی افراد بی‌نماز در تاجیکستان با دیدن این سریال نمازخوان شدند. خانواده من در تاجیکستان برای حفظ دینشان از طریق ماهواره کانال‌های تلویزیونی ایران را مشاهده می‌کنند.
محمد سرشار، مدیر شبکه پویا نیز در آخرین پست اینستاگرامی خود در این باره نوشته است؛ نمی‌دانم مرحوم فرج‌الله سلحشور چه روحی را در سریال «یوسف پیامبر(ع)» دمیده که بعد از 10 سال، این چنین کشور به کشور پیش می‌رود و به بهانه یوزارسیف، معارف اسلام و انقلاب را گسترش می‌دهد.
دیروز خبر آمد که دیدن این سریال، موج دین‌داری در تاجیکستان را افزایش داده. چند هفته پیش، از یکی از مدیران توزیع‌کننده جهانی این سریال شنیدم که در یک کشور بزرگ اسلامی(نام محفوظ)، پخش سریال «یوسف پیامبر»، رتبه دو رقمی شبکه تلویزیونی پخش‌کننده آن را به پربیننده‌ترین شبکه آن کشور ارتقا داده و چه قدر اخبار این‌چنینی بسیارند.
ما از عالم غیب و علت اصلی اقبال دل‌ها خبر نداریم، اما آنچه از ظواهر امر برمی‌آید این است که اخلاص این هنرمند انقلابی مایه برکت سرشار این اثر هنری فاخر و ماندگار بوده. خوشا به سعادتش.
captcha