مدرسان هنری از نخستین مدافعان ارزش‌های انقلاب هستند
کد خبر: 3718246
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۶

مدرسان هنری از نخستین مدافعان ارزش‌های انقلاب هستند

گروه فرهنگی - رئیس حوزه هنری استان اردبیل گفت: مدرسان هنری نخستین مدافعان ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و اسلام محسوب می‌شوند و این موضوعی است که باید همگان مورد توجه قرار دهند.

مدرسان هنری از نخستین مدافعان ارزش‌های انقلاب هستند

به گزارش ایکنا از اردبیل، امیر رجب، رئیس حوزه هنری استان اردبیل، روزگذشته ششم خرداد ماه در جلسه هم‌اندیشی مسئولان واحدهای هنری و مدرسان مرکز آموزش حوزه هنری استان اردبیل تصریح کرد: از اصلی‌ترین اهداف حوزه هنری تربیت هنرمندان متعهد برای تولید آثار هنری فاخر مزین به ارزش‌های دینی و انقلابی است.
وی افزود: انقلاب اسلامی، هم در منشا و پیدایش هم در روند و پویش و هم درغایت و آرمانها، انقلابی فرهنگی بود و امروز جبهه فرهنگی انقلاب بیش از هر زمان دیگری به حضور هنرمندانی متعهد و متخصص و انقلابی نیاز دارد.
رئیس حوزه هنری استان اردبیل افزود: حوزه هنری در پاسخ به این نیاز، تربیت هنرمندان متعهد مسلح به شیوه‌های نوین تولید اثر هنری در رشته های مختلف هنری را در راس فعالیت های خود قرار داده است و به جرات می‌توان گفت یکی از اصلی ترین اهداف حوزه هنری تربیت هنرمندان متعهد برای تولید آثار هنری فاخر مزین به ارزش‌های دینی و انقلابی است.
رجبی با بیان اینکه هدف غایی و آرمانی فرهنگ انقلاب اسلامی، تحقق جامعه مطلوب اسلامی در گستره جهانی است که در این راه هنرمندان تاثیر به سزایی دارند و می‌توانند با بهره‌گیری از هنر و توان خود چهره مطلوبی از انقلاب و اسلام را به جهانیان نشان دهند، افزود: امروز با توجه به نقش هنرمندان در جریان سازی آموزه‌های انقلاب و اسلام می‌توان ادعا کرد مدرسان هنری در تربیت هنرمندان متعهد وانقلابی نقش ریشه‌ای، بی‌بدیل و مثال‌زدنی دارند.
وی گفت: مدرسان هنری نخستین مدافعان ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و اسلام محسوب می‌شوند و این موضوعی است که باید همگان مورد توجه قرار دهند.
رئیس حوزه هنری استان اردبیل بیان کرد: اهمیت به حوزه هنری استان ملزم به رعایت مواردی است که با اهداف انقلاب اسلامی ملموس باشد و اگر این موضوع مورد بی‌توجهی واقع شود بی‌شک نمی‌تواند آن طور که باید خروجی‌های مطلوب را داشته باشد.
انتهای پیام

captcha