هم‌افزایی بین نیروهای مسلح در اوج خود قرار دارد
کد خبر: 3802083
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۸

هم‌افزایی بین نیروهای مسلح در اوج خود قرار دارد

گروه اجتماعی ــ فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان‌شمالی با اشاره به اینکه خوشبختانه امروز همدلی و هم‌افزایی بین نیروهای مسلح در اوج خود قرار دارد، گفت: باید تلاش کرد تا این همکاری‌ها با قدرت تداوم داشته باشد.

لزوم تداوم تفاهم و همدلی نیروهای مسلح درخراسان‌شمالی

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی سردار سیدحسن مرتضوی، فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) استان امروز، 20 فروردین‌ماه در دیدار با فرمانده انتظامی استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: دشمن به‌دنبال استمرار تهدیدات خود نسبت به کشور ما است و همواره تلاش می‌کند تا برای رسیدن به اهداف شوم خود بین نیروهای مسلح اختلاف و جدایی ایجاد کند در این راستا باید تلاش کرد تا این همکاری‌ها با قدرت تداوم داشته باشد.
وی با اشاره به اینکه سیل اخیر نشان داد که نیروهای مسلح به‌صورت ید واحد وارد عمل شدند، افزود: مردم نیز دیدند که همه نیروهای مسلح در کنار هم به مردم سیل‌زده با تمام توان خود امداد‌رسانی کردند.
مرتضوی ادامه داد: عدم موفقیت دشمنان ما در سال گذشته سبب خواهد شد تا اقدامات شوم خود را در سال جدید به‌صورت گسترده علنی کنند که می‌طلبد همه نیروهای مسلح با یک نگاه آسیب‌شناسانه وظیفه خود را به نحو مطلوب انجام دهند.
وی بیان کرد: خوشبختانه در خراسان‌شمالی نیز هماهنگی و هم افزایی بسیار خوبی در بین نیروهای مسلح وجود دارد که همواره نیز تلاش شده تا این روند ادامه داشته باشد.
وی از اقدامات مثبت پلیس در حوزه ارتقای امنیت اجتماعی در سطح استان تقدیرو تشکر کرد، گفت: می‌طلبد این اقدامات در سال جدید نیز مضاعف‌تر باشد.
مرتضوی با تاکید بر برگزاری رزمایش امنیتی به صورت گسترده در سال جاری، افزود: برگزاری این رزمایش قطعا فرصت مناسبی است برای نزدیکی هر دو سازمان ناجا و سپاه برای بهبود روابط و انجام بهینه و مطلوب اقدامات کاری است.
وی با اشاره به راه‌اندازی گشت رضویون، گفت: این موضوع یکی از طرح‌هایی بود که مورد رضایت مقام معظم رهبری قرار گرفت و تداوم این طرح نیز همچنان با قدرت در دستور کار قرار دارد.
فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) استان اظهار کرد: اگر ضریب امنیتی و سلامت اجتماعی را به‌عنوان موضوعی محله محور در دستور کار قرار داده و حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج را پای کار بیاوریم قطعا در حوزه امنیت اجتماعی توفیقات خوبی حاصل خواهد شد.
سردارعلیرضا مظاهری،فرمانده نیروی انتظامی خراسان‌شمالی نیز دراین دیدار اظهار کرد: محبوبیت امروز نیروهای مسلح مرهون تلاش تمام کارکنان و خصوصا حمایت‌های مقام معظم رهبری است.
وی با اشاره به اینکه امروز نیروهای مسلح ثابت کرده‌اند که پشتیبان ولایت فقیه هستند، افزود: خوشبختانه در خراسان‌شمالی همدلی و هم‌افزایی بین نیروهای مسلح بسیار خوب بوده و نتیجه این همکاری‌ها امنیت پایدار موجود در استان است.
مظاهری ادامه داد: خوشبختانه در طرح نوروزی امسال نیز با تلاش و همکاری‌های کارکنان ناجا و سایر دستگاه‌ها اقدامات بسیار مطلوبی انجام شده که رضایت مسافران و مردم عزیز را به همراه داشت.
وی با اشاره به اینکه کاهش متوفیان حوادث رانندگی از جمله اقدامات مثبت پلیس در طول اجرای طرح نوروزی بوده است، گفت: خوشبختانه با تلاش کارکنان پلیس راه و راهور استان متوفیان حوادث رانندگی 55 درصد نسبت به سال گذشته درهمین مدت کاهش داشته است.
مظاهری با اشاره به اینکه مصدومان حوادث رانندگی نیز در طول این مدت 32 درصد کاهش داشته، یادآور شد: امید است با تلاش کارکنان و همکاری سایر دستگاه‌ها این روند همچنان ادامه داشته باشد.
وی با اشاره به افزایش 140 درصدی میزان رضایتمندی مردم از عملکرد پلیس در طول طرح نوروزی امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، افزود: در حوزه انتقادات مردمی نیز 32 درصد کاهش داشته ایم که تمام این توفیقات به پاس حضور مستمر و تلاش شبانه روزی کارکنان است.
مظاهری کاهش جرائم به ویژه ارتقای امنیت اجتماعی را لازمه برقراری ارتباطات سازنده و تعاملات مستمر دانست، گفت: خوشبختانه در ایام نوروز امسال نیز با همین تعاملات سازنده هیچ گونه مشکل خاص امنیتی نداشتیم.
فرمانده انتظامی خراسان‌شمالی عنوان کرد: در سیل اخیر نیز نیروی انتظامی با همکاری سایر نیروهای مسلح با قدرت در صحنه حاضر شد و در حد توان به مردم سیل زده کمک کردند.
انتهای پیام

captcha