برپایی طرح «ضیافت الهی» در خراسان‌شمالی
کد خبر: 3806921
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۸

برپایی طرح «ضیافت الهی» در خراسان‌شمالی

گروه فرهنگی ــ معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌شمالی از برگزاری طرح ضیافت الهی در بیش از ۳۵ امامزاده استان خبر داد

برپایی طرح ضیافت الهی در بیش از 35 امامزاده خراسان‌شمالی

حجت‌الاسلام علی‌اکبر صفری، معاون فرهنگی اداره کل اوقاف استان در گفت‌و‌گو با ایکنا از خراسان‌‍شمالی، اظهار کرد: طرح ضیافت الهی در بیش از 35 امامزاده شاخص استان از ابتدای ماه مبارک رمضان، 16 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می‌شود.
وی افزود: در این طرح برنامه‌هایی همانند دعا و مناجات، نمازهای جماعت، اجرای برنامه‌های قرآنی، پاسخگویی به احکام و شبهات، محافل انس با قرآن کریم برگزار می‌شود.
صفری مراسم ویژه شب‌های قدر به مدت سه شب با حضور روحانیان و مداحان برتر استانی، برپایی سفره‌های افطار و اطعام‌دهی به ایتام را از دیگر برنامه‌های طرح ضیافت الهی در امامزاده‌ها و بقاع متبرکه استان برشمرد.
وی گفت: اجرای نیات واقفان و تبلیغ و ترویج وقف‌های نوین و متناسب با نیازهای جامعه و وقف‌های مشارکتی نیز طی این ایام در دستور کار قرار دارد.
صفری با اشاره به اعزام 18 مبلغ از قم به امامزادگان شاخص استان، بیان کرد: محافل انس با قرآن نیز با استفاده از ظرفیت قاریان برجسته در ایام ماه مبارک رمضان در امامزادگان شاخص برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha