برپایی جشنواره تولیدات صدا و سیما گامی در جهت توسعه فرهنگی است
کد خبر: 3807580
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰

برپایی جشنواره تولیدات صدا و سیما گامی در جهت توسعه فرهنگی است

گروه فرهنگی ــ مدیرکل صدا و سیمای خراسان‌شمالی در دومین جسله کمیته فرهنگی و هنری هفته فرهنگی استان و بیست و دومین جشنواره تولیدات صدا و سیما، برگزاری جشنواره تولیدات را آغازی برای فعالیت‌های بزرگ در راستای توسعه همه جانبه در خراسان‌شمالی برشمرد.

برپایی جشنواره تولیدات صدا و سیما گامی در جهت توسعه فرهنگی است

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی، حمید قربانی‌جم، مدیرکل صدا و سیمای خراسان‌شمالی در دومین جسله کمیته فرهنگی و هنری هفته فرهنگی استان و بیست و دومین جشنواره تولیدات صدا و سیما، برگزاری جشنواره تولیدات را آغازی برای فعالیت‌های بزرگ در راستای توسعه همه جانبه در خراسان‌شمالی برشمرد.
وی با تأکید بر اهمیت این جشنواره، افزود: همکاری و هم افزایی دستگاه‌های اجرایی در برگزاری باشکوه‌تر این جشنواره موثر خواهد بود.
قربانی جم، به تشکیل ٩ کمیته در ذیل جشنواره تولیدات صدا و سیما اشاره کرد، گفت: کمیته فرهنگی و هنری، خدمات و پشتیبانی، مالی، اطلاع رسانی، داوطلبان از جمله کمیته‌های در نظر گرفته شده برای جشنواره است.
وی با اشاره به اینکه برگزاری برگزاری هر چه بهتر و با شکوه تر این جشنواره در استان از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد، افزود: در تلاشیم تا این جشنواره در بطن زندگی مردم باشد و به معرفی فرهنگ و هنر استان کمک کند.
قربانی جم با اهمیت خواندن هفته فرهنگی استان، تأکید کرد: در این راستا باید از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در هشت شهرستان استان بهره گیری کنیم.
وی به برنامه ریزی دقیق و منسجم برای برگزاری برنامه محوری با حضور مردم و علاقمندان در جهت نمایش دادن ظرفیت‌های استان تاکیدکرد.
دومین جلسه کمیته فرهنگی و هنری هفته فرهنگی و بیست و دومین جشنواره تولیدات صدا و سیما با حضور مدیرکل صدا و سیما و معاونان وی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون هنری این اداره کل و سایر اعضای کمیته دوشنبه ٩ اردیبهشت ماه در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی برگزار شد.
انتهای پیام

captcha