مدیران استانی خارج از سند توسعه خراسان‌شمالی عمل نکنند
کد خبر: 3808334
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱

مدیران استانی خارج از سند توسعه خراسان‌شمالی عمل نکنند

گروه اجتماعی ــ استاندار خراسان‌شمالی در آیین رونمایی از سند توسعه این استان با حضور وزیر کشور گفت: خارج از سند توسعه استان هیچ مدیری حق گام برداشتن و هزینه اعتبارات را ندارد.

خارج از سند توسعه خراسان‌شمالی هیچ مدیری حق گام برداشتن ندارد

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، محمدعلی شجاعی، استاندار خراسان‌شمالی، صبح امروز، ۱۳ اردیبهشت‌ماه در آیین رونمایی از سند توسعه استان با حضور رحمانی‌فضلی، وزیر کشور با بیان اینکه خارج از سند توسعه استان هیچ مدیری حق گام برداشتن و هزینه اعتبارات را ندارد، اظهار کرد: سند توسعه به معنای حرکت دسته جمعی تمامی بخش‌های استان و هزینه کرد ریال به ریال اعتبارات در مسیر مطالعه شده و توجه به داشته‌ها و پیشران‌های اقتصادی در هر منطقه می‌باشد.
وی با بیان اینکه در روزهای نخست حضورم در استان اعلام کردم خدمت به مردم جز از مسیر برنامه ریزی و اجرای برنامه‌ها ممکن نیست، تاکید‌کرد: ‌در سند توسعه استان باید نقش تمامی بخش‌های دولتی و خصوصی مشخص باشد و با تهیه برش شهرستانی تمامی مدیران در کنار یکدیگر در مسیر توسعه حرکت کنند.
وی یادآور شد: در تهیه سند توسعه استان از پیشنهادات کارشناسی تمامی بخش‌های دولتی و خصوصی بهره مند شدیم.
شجاعی بیان کرد: استان خانه ما و مردم خانواده ما هستند و بنابراین اعتراض و نارضایتی آنان یعنی وجود اشکال در کار ما می‌باشد.
انتهای پیام

captcha